MS Windows
briani 27239
[lop] Hvordan fjerner jeg dette spyware/ad~
Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 09-01-04 13:29

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-01-04 13:39

Thomas Damgaard Nielsen wrote:

> Det gør at IE en gang imellem popper up med en addresse på
> http://lop.com/ tilfældigt>.
>
> Jeg ser ikke URL'en pga. jeg i min hosts fil har sat en liste over
> kendte spam/adware-sites som 127.0.0.1.

Du kan evt. midlertidigt fjerne adressen fra hosts-filen og så gå ind på
http://lop.com/help.html, hvor du finder vejledning til at fjerne
skidtet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 09-01-04 19:10

"> > Det gør at IE en gang imellem popper up med en addresse på

> Du kan evt. midlertidigt fjerne adressen fra hosts-filen og så gå ind på

> [...]

Hej Kim!
Har noget af det samme problem med en hjemmeside der kommer ind i
mellem med en film. Hvordan fjerner den hjemme side? Hvor ser jeg hostfilen
henne?

Venlig hilsen

Birgitte

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-01-04 19:35

Birgitte Elisabeth Stampe Jensen wrote:

> Hej Kim!
> Har noget af det samme problem med en hjemmeside der kommer ind i
> mellem med en film. Hvordan fjerner den hjemme side? Hvor ser jeg hostfilen
> henne?

Hvad hedder hjemmesiden? Måske har den en oplysning til afinstallering
på samme måde som lop.com. Hosts-filen kan ikke forhindre din pop-op,
men den kan forhindre, at dufår vist filmen. Den optimale løsning er at
få afinstalleret skidtet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 30-01-04 08:32

Kim Ludvigsen wrote:

> Du kan evt. midlertidigt fjerne adressen fra hosts-filen og så gå ind på
> http://lop.com/help.html, hvor du finder vejledning til at fjerne
> skidtet.

Det hjælper ikke!
Det fjerner ikke programmet helt!

Mvh
Thomas Damgaard

Fra : KH

Dato : 30-01-04 16:00

"Thomas Damgaard Nielsen" <tdn@ircnet.org> skrev i en meddelelse

> Det hjælper ikke!
> Det fjerner ikke programmet helt!

Har du Adaware installeret?
http://www.lavasoft.de/software/adaware/

Den er nu ikke helt dum at have.
Spybot ligeledes.
http://www.safer-networking.org/index.php?page=download

Held og lykke.

Fra : Jens

Dato : 10-01-04 09:42

"Thomas Damgaard Nielsen" <tdn@ircnet.org> skrev i en

> Jeg har brugt hijackthis.exe engang. Den kunne fjerne en del, men den
> finder desværre ikke denne her

Søg "spybot" med google, den kan kvæle lop.com.

Mvh Jens