Webspeed - nye priser?
Fra : Nic

Dato : 09-01-04 13:02

Jeg står foran en bestilling af en firmabetalt 1024/256.

Desværre er webspeed 100,- dyrere per månede end Cybercity da jeg også vil
have fast ip.

Nogen der tør gætte på om webspeed snart kommer med nye priser?

Fra : Mark Beaumont

Dato : 09-01-04 13:16

Nic wrote:
> Nogen der tør gætte på om webspeed snart kommer
> med nye priser?

Flere personer i gruppen tele.internet.kabelmodem, har
spurgt TDC Kabel TV om det samme, og svaret var et
nej.

Vh Mark

Fra : Nic

Dato : 09-01-04 13:19

> Flere personer i gruppen tele.internet.kabelmodem, har
> spurgt TDC Kabel TV om det samme, og svaret var et
> nej.

Tak for info

Nogen der kan modsige? ;)

(æv)

Fra : Martin Møller

Dato : 14-01-04 12:01

Nic wrote:

> Tak for info
>
> Nogen der kan modsige? ;)

Nej.
--
/Martin

- Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.