Mobil browser?
Fra : GeNemesis

Dato : 09-01-04 08:58

Hvilke mobiler har indbygget browser (eller mulighed for at downloade
en såsom opera)? Man kan meget med wap, men f.eks. krak skal man
betale for at bruge nu, så jeg vil gerne ha' en mobil hvor jeg kan
browse ligesom på pc'en.

Fra : Mcisten

Dato : 09-01-04 09:44

Jeg har set efter på www.opera.com og umiddelbart er det

Ericsson P900 (P800)
Siemens SX1
Nokia 3650, 6600, 7650 , N-gage

Mvh MCisten

Fra : GeNemesis

Dato : 09-01-04 16:46

Findes der ikke andre browsere end Opera?

Fra : Sabine Ernst

Dato : 09-01-04 18:26

Der findes andre, og der ligger også noget fra ny på telefonerne, 3g har
opera fra ny, nokia 3660 har en program, hvor billederne ikke vises. Der
findes også en doris browser til nokia...

Fra : Per Jørgensen

Dato : 09-01-04 20:20

Virker som om du ved hvor der ligger en masse spændende ting på nettet..

Har selv Nokia 6600 og vil da gerne have et par links

Mvh
Per.

Fra : Kenneth Rugaard

Dato : 09-01-04 20:25

"Per Jørgensen" <per.b.j@mail.dk> wrote in

> Virker som om du ved hvor der ligger en masse spændende ting på
> nettet..
>
> Har selv Nokia 6600 og vil da gerne have et par links

Bruger den selv en del, man skal jo teste inden man køber.

Fra : Sabine Ernst

Dato : 09-01-04 20:30

Her er nogen af de grupper, der har meget godt liggende, du er nød til at
tilmelde dig Yahoo først, men bagefter er det bare at hente. Jeg ved ikke om
det hele passer til 6600, men det mener jeg, det gør. Prøv spillet
Mosquitos, det er vildt godt, ligner meget, det der ligger på SX1, hvor man
skal skyde myg, mens man bevæger telefonen og optager baggrundsbilledet...