printerproblem
Fra : Huus

Dato : 09-01-04 08:04

Jeg en Notebook med XP og Windows2000 partitioner via PartitionMagic
Botmanager.

Når jeg skal udskrive et dokument i XP, lad os sige fra Outlook 2000 med
både S/H og farve, så går min HP Deskjet 5550 (USB) i koma, og musen fryser
og jeg kan ikke foretage mig andet end pille batteri fra, og genstarte,
hvorefter den kører en diskcontrol. Hvis jeg gør det på min 2000 partition,
fungerer det fint og problemfrit !!

Hvad kan være årsagen? Jeg ved det er et småligt spørgsmål, for jeg kan vel
bare prøve at geninstallere driveren, men det fungerer jo fint nok, når det
er kun sort/hvis billede/tekst !!

mvh
Huus'et