MS Windows
briani 27239
Højreklik tager 15 sekunder
Fra : Martin Sand.

Dato : 09-01-04 04:42

Når jeg højreklikker på filer, så tager det 15 sekunder med timeglasset før
end "højrekliks-menuen" kommer frem.
Min PC har 1 fysisk drev som har 2 partitioner; C og D. Det er kun på drev
C jeg har dette problem. Det er også her styresystemet ligger.
Hvad kan problemet være?

MVH Martin
WinXP Home DK

Fra : Billy Bob

Dato : 09-01-04 17:45

Prøv at kører en defrag.
Vh
Jan

Fra : Martin Sand.

Dato : 09-01-04 17:49

Billy Bob wrote:
> Prøv at kører en defrag.

Der står, at det ikke er nødvendigt at defragmentere drev C. Skal jeg
alligevel prøve?

/Martin

Fra : Martin Sand.

Dato : 09-01-04 21:22

Billy Bob wrote:
> Prøv at kører en defrag.

Det hjalp ikke desværre.
/martin

Fra : Leo.E

Dato : 09-01-04 18:44

"Martin Sand." <feedback56NOSPAM@NOSPAMhotmail.com> wrote in message news:<btl7v2$8jg7r$1@ID-171772.news.uni-berlin.de>...
> [...]
> Min PC har 1 fysisk drev som har 2 partitioner; C og D. Det er kun på drev
> C jeg har dette problem. Det er også her styresystemet ligger.

Et langskud;) pil netstikket ud, og prøv så at h.klik.
Leo

Fra : Martin Sand.

Dato : 09-01-04 21:23

Leo.E wrote:
> Et langskud;) pil netstikket ud, og prøv så at h.klik.

??????????

Fra : Peter Holm

Dato : 09-01-04 23:36

Fra : Longo

Dato : 10-01-04 01:29

Martin skrev
> [...]
drev
> C jeg har dette problem. Det er også her styresystemet ligger.

Hej Martin

Havde det problem da jeg havde downloaded en windows update der hedder
KB833330-dan en anden KB 83 jeg gik ind i kontrlp. og fandt dem under
windows hotfix og fjernede dem og dermed problemet.

venligst

Mogens Holm-Andersen

mhha@tdcadsl.dk www.webnettet.dk/tipsogtrick/

Fra : Martin Sand.

Dato : 17-01-04 01:03

Longo wrote:
> Havde det problem da jeg havde downloaded en windows update der hedder
> KB833330-dan en anden KB 83 jeg gik ind i kontrlp. og fandt dem under
> windows hotfix og fjernede dem og dermed problemet.

Jeg har ikke nogen af de nævnte updates, så fejlen må skyldes noget andet
desværre.

MVH Martin

Fra : Peter Holm

Dato : 17-01-04 10:52

Martin Sand. wrote:

> Jeg har ikke nogen af de nævnte updates, så fejlen må skyldes noget
> andet desværre.
>
> MVH Martin

her er forklaringen på problemet.
http://service1.symantec.com/SUPPORT/sharedtech.nsf/docid/2004010810205113?Open&src=con_web_nam

Du kan afhjælpe det midlertidigt således:
Åben Internet Explorer > Tools > Options > Advanced > Under 'Sequrity'
fjerner du fluebenet ud for 'Check for publisher's certificate revocation.

Peter

Fra : Martin Sand.

Dato : 18-01-04 02:55

Peter Holm wrote:
> [...]
> Åben Internet Explorer > Tools > Options > Advanced > Under 'Sequrity'
> fjerner du fluebenet ud for 'Check for publisher's certificate

WOW det hjalp! Jeg siger mange tak for hjælpen.

MVH Martin