Fortryde frames
Fra : Bent Andersen

Dato : 08-01-04 23:18

Hej

Hvis man nu , midt i arbejdet, finder ud af at man aligevel ikke vil have
rammer/frames i sit web-sted, kan man så "fortryde" eller er det bare om
igen og starte på et nyt web sted.?

Bent

www.t-shirtshop.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-04 00:18

Bent Andersen skriblede:
> Hej
>
> Hvis man nu , midt i arbejdet, finder ud af at man aligevel ikke vil
> have rammer/frames i sit web-sted, kan man så "fortryde" eller er det
> bare om igen og starte på et nyt web sted.?

Frames er jo bare nogle rammer hvori man vil
have vist nogle bestemte sider, så du skal bare
definere en ny index.html og den vil så være din
nye start side.

--
/Gevaldi

Fra : Jørgen Graae Jensen

Dato : 09-01-04 08:12

> [...]
>

> Frames er jo bare nogle rammer hvori man vil
> have vist nogle bestemte sider, så du skal bare
> definere en ny index.html og den vil så være din

Øh.. kan man ikke bare slette de rammer/frames man har lavet og "køre"
videre derfra på samme side?
Jørgen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-04 09:26

Jørgen Graae Jensen skriblede:

> Øh.. kan man ikke bare slette de rammer/frames man har lavet og "køre"
> videre derfra på samme side?

Jo, men hvis du har en frames som består af
fire sider, så skal du jo definere hvilken der
skal være den nye index.html.

--
/Gevaldi

Fra : Bent Andersen

Dato : 09-01-04 19:47

> Frames er jo bare nogle rammer hvori man vil
> have vist nogle bestemte sider, så du skal bare
> definere en ny index.html og den vil så være din
> nye start side.

Så langt er jeg med, men der er jo nogle henvisninger i index-filen til div.
frames.

Åhhhh ! det er det du mener med at definere en ny index.html, ikk.

Bent

www.t-shirtshop.dk