Åhh nej Tele2 igen
Fra : Preben og Anette

Dato : 08-01-04 21:59

Hej

Er der nogen her der er blevet lovet gratis internet hos tele2adsl????
Jeg betalte for 3 måneder men havde det kun i 2 uger da jeg skulle flytte.
Jeg fik så lov til at kører gratis i 3 mdr da de for det første var
forsinkede med levering og for det andet at jeg kun havde brugt det i 2
uger.
Så får man lige en regning mere om at nu skal jeg betale igen jeg kan så
ikke få dem til at indrømme at de har lovet mig noget som helst.
Regnestykke betal for 6 mdr og brug det i 3 så er det sgu ikke billigt mere.

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-01-04 16:52

"Preben og Anette" <pcdunder@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her der er blevet lovet gratis internet hos tele2adsl????

Søg på Google Groups. Der var masser her der skrev om gratis internet