Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Tro ikke på alt hvad der stå hos Skadiaban~
Fra : Disney

Dato : 08-01-04 20:11

Hej

Bare lige en oplysning at selv om der på deres hjemme side stå at der
betales renter af HVER en krone, er det IKKE helt rigtig.
Jeg har 1 konto hvor der ikke stå så meget på, og hvor der selvføgelig ikke
skulle komme så mange renter på.
Men der er ikke kommet 1 krone.
Så jeg ringede der ind for at spørge hvorfor, og fik det svar at når renten
var under 5 kroner blev de da ikke tilskrevet !!!!!!
Nå siger jeg bare.
Og så vil jeg spørge jer om de overhovde må det??

MVH
Jens

Fra : Disney

Dato : 08-01-04 20:28

PS det skal siges at det stå med små i deres vilkå for kontoen, men på
siden om kontoen stå der renter fra første krone..

Fra : Brian

Dato : 08-01-04 21:15

Så vidt jeg ved, så har alle banker mindstebeløb.

Du er så bare "heldig" at grænsen KUN er kr. 5 ved din bank. Jeg kender til
nogle steder, hvor det er kr. 20.

Brian

Fra : Aadam Heelm

Dato : 09-01-04 19:56

On Thu, 08 Jan 2004 21:15:27 +0100, Brian wrote:

> Så vidt jeg ved, så har alle banker mindstebeløb.
>
> Du er så bare "heldig" at grænsen KUN er kr. 5 ved din bank. Jeg kender til
> nogle steder, hvor det er kr. 20.
>
> Brian
"Morsomt" nok går den grænse ikke den anden vej. Har lige fået
trukket 2 kr på en konto. Men det var også i banken der er
verdensmester ... i gebyrstigning! (Danske bank).

Gebyrene i bankerner har taget overhånd, i særdeleshed i danske bank, i
overordenlig grad på erhverskonti.

Mvh

Aadam Heelms

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 10-01-04 11:24

"Aadam Heelm" <adamFJERN@FJERNpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> verdensmester ... i gebyrstigning! (Danske bank).
>
> Gebyrene i bankerner har taget overhånd, i særdeleshed i danske bank, i

Årh - DanskeBank har da tilskrevet mig 0,08øre i renter på min firma
konto.....

Mvh,

Martin Rise Christensen

Fra : Toke Nørby

Dato : 18-02-04 09:21

"Martin Rise Christensen" <martinsletdette@rise.dk> wrote:

...snip DB verdensmestre i gebyrstigning

>Årh - DanskeBank har da tilskrevet mig 0,08øre i renter på min firma
>konto.....

Hvis jeg var dig, ville jeg simpelthen ikke kunne lade være med at
sende DB en venlig e-mail og fortælle dem, at du syntes, at det er en
tilskrivning "der sparker røv"!
--
Mvh Toke
http://www.norbyhus.dk/