Min Spand Fryser !!!!!!!!!!!!!!!!!
Fra : Vagn Dvinge

Dato : 20-04-01 16:59

Jeg har i lang til haft problemer med at min spand fryser fast lige
pluselige (Det skar aldrig når jeg spiller) oftets sker det når jeg er på
internet med det sker også hvis jeg laver andre ting. min spand er fodret
med følgene ting :

Asus A7V
Asus AGP-V7100 GeForce2 MX w./TV-Out
Athlon Thunderbird 900MHz
256 Ram Pc100 = 1 x 128 og 2 x 64
Soundblaster 128 pci fucker
3Com 10/100
Plexter 8/4/32
3 IBM GPX Harddiske 2ata66 1ata100

Jeg vil gerne vide om det er nogle af delene der ikke kan arbejde sammen
eller om det er noget glat med Win ME.
Jeg kører så vidt muligt med de nyeste driver hele tiden.

PLEAZE HELP ME ;()) på forhånd tak
mvh Tazmani Devilson.

Fra : John Haugaard

Dato : 20-04-01 18:32

"Vagn Dvinge" <Tazmani@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

Umiddelbart kan jeg kun anbefale dig at gå tilbage til Win 98 SE, men jeg
har en mistanke om , at det er dit lydkort, der er problemet.
Har aldrig hørt eller set et lydkort, der hedder "128 pci fucker".
Køb dig et 128 pci fra Creative, så sskal du bare se...

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 20-04-01 19:26

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.

Fra : Bjarne Dalsaa

Dato : 21-04-01 12:52

Her du ikke hørt om den nye virus, som hedder Windows ME ?
den kan få alt til at gå ned........
jeg havde samme problem, så nu er win98. se igen
Bjarne
Vagn Dvinge <Tazmani@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:F3ZD6.50013$o4.4073120@news010.worldonline.dk...

Fra : Wccookie

Dato : 22-04-01 15:25

jeg har haft samme problem med en lidt svagere maskine og jeg opdaterede min agpdriver og slap for problemet.
-Wccookie

http://www.kandu.dk/

Fra : Tivas Laursen

Dato : 22-04-01 22:52

Jeg har også haft samme problem i et meget lignende system. jeg opdaterede
bios'en og funkede mit.

Hilsen Tivas

Fra : søren mejlhede

Dato : 30-04-01 16:06

Vist det er et via chip sæt så husk at instalere driverne til bundkortet.
De heder 4in1 og findes på via hjemme side. Det er meget vigtig.

Husk evt at refresse PCI irq/adr i bios.