dos bootdisk til klienter under server 200~
Fra : Tom Sørensen

Dato : 08-01-04 19:16

efter opgradering til 2003 server, virker mine dos-bootdisketter ikke
mere. jeg bliver promptet for et pasword når jeg booter en klient op men jeg
kan ikke få adgang til mit image-drev på serveren. der er sandsynligvis et
eller andet i policyerne som er aktiveret eller deaktiveret??

2M

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 08-01-04 20:11

"Tom Sørensen" <2m@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>kan ikke få adgang til mit image-drev på serveren. der er sandsynligvis et
>eller andet i policyerne som er aktiveret eller deaktiveret??

http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/prodtechnol/windowsserver2003/proddocs/deployguide/dssbf_upwn_omte.asp

Men det viser at du ikke har gjort dit forarbejde godt nok. Jeg vil
anbefale dig at læse nogle af de mange dokumenter der findes om
opgradering for at se om der er andet du har glemt.

Og så spørger du i øvrigt i den forkerte gruppe. Brug
dk.edb.system.ms-windows.server en anden gang.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/