newshosting.com.....hastigheds problemer??
Fra : Thom@s

Dato : 08-01-04 18:51

Hejsa

Er der andre som har oplevet at deres hastighed i dag er utrolig langsom?
Jeg har i dag fået 2048/128, og jeg havde glædet mig til at monster hente.

/Thom@s

Fra : Per

Dato : 09-01-04 08:46

"Thom@s" <ingen@post.her> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har i dag fået 2048/128, og jeg havde glædet mig til at monster hente.

Ja, jeg bruger den normalt til at hente headers med og jeg oplever de sidste
par dage meget svingende hastigheder. De har en support gruppe hvor man kan
klage over den slags. Jeg ahr allerede startet et indlæg så du må meget
gerne støtte mig!

Fra : Thom@s

Dato : 09-01-04 12:38

> [...]
kan
> klage over den slags. Jeg ahr allerede startet et indlæg så du må meget

Det skal jeg nok, hvis jeg lige viste hvor man gjorde det :)
Er det på support emailen??

/Thom@s

Fra : Per

Dato : 09-01-04 17:58

"Thom@s" <ingen@post.her> wrote in message news:btm3pn$aq3$1@sunsite.dk...

> sidste
> kan
> >

> Det skal jeg nok, hvis jeg lige viste hvor man gjorde det :)
> Er det på support emailen??
>
> /Thom@s

Nyhedsgruppen newshosting.support bemærk at du først skal have søgt om
tilladelse til at poste i dit control panel på deres hjemmeside.