Haster: Router til Pro@access ATM->etherne~
Fra : Leif Neland

Dato : 20-04-01 16:41

På grund af en fejl i bestillingen mangler jeg meget en router mellem
Pro@access ATM-porten og ethernet porten på min linux firewall-proxy.

Speedstream kortet hører jeg ikke kan anvendes til pro@cess, kun netexpress.

Hvad kan anbefales?

Leif

Fra : Bent skohorn

Dato : 20-04-01 22:49

"Leif Neland" <leif@neland.dk> wrote in message
> På grund af en fejl i bestillingen mangler jeg meget en router mellem
> [...]

Nu udtaler jeg mig lige(igen) uden at vide hvad jeg taler om.. men.. har du
fået en adsl router uden ethernet port? det lyder sært..

dsgfjdh

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 20-04-01 23:42

"Bent skohorn" <a@b.c> wrote:

>"Leif Neland" <leif@neland.dk> wrote in message

>netexpress.
>>

>Nu udtaler jeg mig lige(igen) uden at vide hvad jeg taler om.. men.. har du
>fået en adsl router uden ethernet port? det lyder sært..

Nej, det er jo netop den adsl ruter han mangler (så vidt jeg forstår).

De anvendelige rutere er vist kun Speedstream 5711 (som normalt følger
med Pro@ccess ADSL) og Cisco 1401 (som normalt følger med de dyrere
varianter som fx Pro@ccess ADSL Link).

--
Jesper Dybdal, Denmark.