Formmail - nogen der har det hos b-one ??
Fra : Ole

Dato : 08-01-04 18:11

Hej

Jeg bruger FP2000

Jeg har lige oprettet webhotel hos www.b-one.net

Under FAQ har jeg læst at deres servere understøtter FrontPage Extensions
2000.

Jeg laver min hjemmeside i FP2000. Vil det sige jeg kan bruge FP2000
funktionen til at oprettet en side med Formmail funktion ?

Kan jeg det selvom jeg gerne vil bruge WS_FTP95LE som mit ftp upload
program?

Under FAQ finder jeg følgende:

Hvorledes opsættes formmail?

For at få FormMail-scriptet til at virke, skal der bruges
følgende stykke kode (som kun er et eksempel - der skal derfor rettes i
diverse felter):

<FORM method="post"
action="http://www.dit-domæne.dk/cgi-bin/FormMail.pl">
<input type="hidden" name="recipient"
value="din@e-mailadresse.dk">
<input type="hidden" name="subject" value="Her kan du skrive en
emne-tekst">
<input type="hidden" name="redirect"
value="http://www.domain.dk/nyside.html">
</FORM>

Hvad betyder det? Er det noget jeg skal bruge hvis jeg laver formmail
med FP2000.

Mvh
Ole

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-01-04 18:41

"Ole" <nomail@hotmail.com> skrev :

> Jeg laver min hjemmeside i FP2000. Vil det sige jeg kan bruge FP2000
>funktionen til at oprettet en side med Formmail funktion ?

Det skulle du kunne.

> Kan jeg det selvom jeg gerne vil bruge WS_FTP95LE som mit ftp upload
>program?

Nej, du skal uploade med FP.

Du må ikke bruge ftp i forbindelse med FP-Extensions, du
risikerer at smadre den.
--
Knud

Fra : tobias

Dato : 08-01-04 19:26

"Ole" <nomail@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej

> Hvad betyder det? Er det noget jeg skal bruge, hvis jeg laver
formmail
> med FP2000.

Nej - det mener jeg ikke, at du skal bruge, hvis din ISP understøtter FP
ext.
Jeg har selv tidligere brugt FP´s formularer og de tilknyttede funktioner og
det virkede fint.

Det der omtales i FAQ fra din ISP er kun gældende, hvis du ikke vil benytte
FP ext.

tobias