stambøger?
Fra : Bent Nedergaard

Dato : 08-01-04 16:52

Jeg er på jagt efter en fødselsdagsgave til en person, som interesserer sig
for jyske heste og har ledt efter gamle stambøger på nettet og i
antikvariater. Kan nogen give mig et tips om, hvor de eventuelt kan
findes/købes.

Venlig hilsen
Bent Nedergaard
__________________________________________________________________ Bgaard
ICQ#: 164822264 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Liz B.

Dato : 08-01-04 21:11

Har du prøvet Avlsforeningen for den Jydske Heste? Der er vist nok et
link på Landbrugsrådgivnings hjemmeside. Altså www.lr.dk eller noget lign.

Hilsen Liz

Fra : Liz B.

Dato : 09-01-04 21:30

Hej Bent,

Nøjagtig adresse som følgende:

http://www.lr.dk/heste/diverse/lhjyder.htm

Men linket på siden virker ikke. Der er masser af adresser som måske kan
være behjælpelig.

Venlig hilsen Liz

Fra : Bent Nedergaard

Dato : 10-01-04 17:51

Hej Liz

Endnu engang tak. Jeg har fundet siden.

Med venlig hilsen

Bent

Fra : Aagaard Rasmussen

Dato : 10-01-04 12:19

Hej!
Jeg har da lige en hel kasse gamle stambøger i garagen ( min oldefar var
avler ), de starter vist fra nr.1 og så nogle årtier frem.
Var det noget?-Jeg bor på Fyn.

Mvh. Christel

Fra : Bent Nedergaard

Dato : 10-01-04 17:49

Kære Christel.
Tak for dit svar. Det lyder spændende.Kunne du sende lidt flere oplysninger
vedr. pris på bøgerne, evt. mulighed for kopiering.
Du kan svare direkte pr. e-mail til nedenstående

Med venlig hilsen

Bent Nedergaard
bentnedergaard@tiscali.dk