MS Windows
briani 27239
Hændelseslog - fejlmeddelelse
Fra : Tim Bregning Karlsen

Dato : 08-01-04 16:37

I Windows 2000 Professional har jeg denne fejl i programloggen - hvad
betyder den og hvordan slipper jeg af med den?

Hændelsestype: Fejl
Hændelseskilde: rasctrs
Hændelseskategori: Ingen
Hændelses-id: 2001
Dato: 08-01-2004
Klokkeslæt: 15:09:28
Bruger: Ikke tilgængelig
Computer: OKIT-UDDAN
Beskrivelse:
Beskrivelsen for hændelses-id ( 2001 ) i kilden ( rasctrs ) blev ikke
fundet. Den lokale computer har muligvis ikke de nødvendige oplysninger i
registreringsdatabasen eller DLL-meddelelsesfiler til at vise meddelelser
fra en fjerncomputer. Følgende oplysninger er en .

Med venlig hilsen

Tim Breginng Karlsen

Fra : cyberfyr

Dato : 30-01-04 07:57

"Tim Bregning Karlsen" skrev d. 08-01-04 16:37 dette indlæg :
> [...]
meddelelser
> fra en fjerncomputer. Følgende oplysninger er en .

Hej Tim

Har du deaktiveret nogle af Remote Access funktionerne, kommer den
fejlmeddelse frem
du kan stoppe den med command: regedit /s DisableRASCntr.reg.
har du ikke stoppet nogle af Remote Access funktionerne, kan det stamme
fra en
opdatering af en service pack. Check Microsoft for en path.

Mvh. Cyberfyr

http://www.kandu.dk/

Fra : Tim Bregning Karlsen

Dato : 05-02-04 16:08

Hej Cyberfyr - ser først dit svar nu - vil afprøve det om lidt.

Tak for hjælpen!

Tim

Fra : cyberfyr

Dato : 30-01-04 07:57

> [...]
meddelelser
> fra en fjerncomputer. Følgende oplysninger er en .

Hej Tim

Fejlmeddelsen kan komme af at du har deaktiveret en af Remote Acces
tjenesterne
har du det kan det ordnes med denne command:regedit /s
DisableRASCntr.reg.

har du ikke deaktiveret en af tjenesterne er det en fejl fra en
installering af en
service pack, da skal du finde en patch hos Microsoft.

Mvh Cyberfyr

http://www.kandu.dk/