Få vist billeder af din båd på nettet.
Fra : ThomasT

Dato : 08-01-04 15:42

Håber ikke det er OT, men jeg synes bare det er smart.

På siden www.baadgalleri.dk kan man indsætte billeder af sin båd så andre
kan se og vurdere den.
Der er kun 18 både på siden nu, men det kunne da være sjovt at se nogle
flere.

Ud over at jeg har min båd på siden har jeg ikke nogen forbindelse til
www.baadgalleri.dk , så det her skal ikke betragtes som en reklame.

Venlig hilsen
Thomas Thomsen
Maxi 77

Fra : ThomasT

Dato : 08-01-04 15:57

Findes der iøvrigt andre lignende sider?

Thomas Thomsen

Fra : Martin Sørensen [284~

Dato : 08-01-04 21:36

In article <3ffd6f94$0$24845$d40e179e@nntp01.dk.telia.net>, "ThomasT"
<FJERN-DETTEthth@teliamail.dk> wrote:

>Findes der iøvrigt andre lignende sider?
>
>Thomas Thomsen

Vist kun på klassebasis. F.eks. http://www.wayfarerjoller.dk/

mvh

Martin

--
Fjern "FJERNES" fra email

Fra : ibber

Dato : 08-01-04 22:04

Siden virker jo ikke, det vil sige siden er, der men man kan ikke sætte sin
båd ind
gab gab gab
spild af tid
"Martin Sørensen [2840]" <santana.sorensen@get2FJERNESnet.dk> wrote in
message news:santana.sorensen-0801042136290001@192.168.0.100...

Fra : ThomasT

Dato : 09-01-04 17:57

Jeg har da sat min ind og det tog kun 10 min. Du skal lige melde dig til
først.

ThomasT

Fra : Tine Andersen

Dato : 09-01-04 08:52

"ThomasT" <FJERN-DETTEthth@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der iøvrigt andre lignende sider?
>
> Thomas Thomsen

Jeg mener at man på www.udkik.dk også kan sætte billeder af sin båd i.

Tine

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 09-01-04 23:52

Ja og www.udkik.dk er, i modsætning til www.baadgalleri.dk, en websider der
er designet *af* sejlere *for* sejlere. - og ikke bare for at score noget
profit på reklameindtægter når en masse af os har besøgt siden .....

Bjarke

Fra : Jens

Dato : 12-01-04 11:15

> [...]
> er designet *af* sejlere *for* sejlere. - og ikke bare for at score noget
> profit på reklameindtægter når en masse af os har besøgt siden .....

Jeg tvivler ny på, at Udkig.dk ligefrem kan betragtes som en ikke-kommersiel
side, og er iøvrigt ikke imponeret af Udkigs indhold og layout. Der er en
del forældede oplysninger og nogle af dem tilsyneladende sakset ukritisk fra
andre kilder.

Siden ejes af "KRONE System Design ApS" og tilbyder direkte optagelse af
reklamer.

Jens

Fra : Allan Unnerup

Dato : 17-01-04 15:03

> [...]
fra
> andre kilder.
>
> Siden ejes af "KRONE System Design ApS" og tilbyder direkte optagelse af

I har ret begge to.

Udkik er lavet af sejlere og for sejlere.

Men da det ikke er gratis at have en site af denne størrelse kørende uden
omkostninger, henter vi pengene hjem igen ved at vise nogle bannere. Vi
sorterer dog kraftigt i de bannere vi tillader. Fx vil I aldrig se
popop-bannere eller irriterende figurer, der vandrer hen over siden.

Jens er "ikke imponeret af Udkigs indhold og layout". Det er helt i orden.
Vi laver ikke siden for at imponere nogen.

Med venlig hilsen
Allan Unnerup
www.udkik.dk