Tenerife
Fra : Tom Kristensen

Dato : 08-01-04 12:50

Hej Alle

Jeg skal en tur til Tenerife i uge 4 og vil i den forbindelse
høre, om der er nogen der kan anbefale en turbåd.

--
med venlig hilsen

Tom Kristensen

Fra : Michael Tidemand

Dato : 13-01-04 11:16

Hej Tom

Jeg var dernede april 2002, Boede lige ved vulkanen i los christianos, så
der er en 10 min til LC havn. Der står en masse skur, hvor der sidder nogle
og sælger ture. gå lidt frem og tilbage og lur på dem. find et skur og snak
med ham, først har de et "dyrt" tilbud, når du har snakket med ham og
fortalt at du har prøvet det på Gran canarie og andre steder og hvilken
restaurant de lever tun til. så siger du at du har spist der og det var
virkelig lækkert, så er du hans ven og kommer med til vel 450 kr det er en
ok pris.Fortæl også gerne at du skal være der 10-12 dage endnu og gerne vil
på endnu en tur. I Las america er det store bayliner både og prisen er også
derefter men flotte er de.
Vi fangede tun 35 - 50 kg og fik 2-3 hver.

Michael

Fra : Tom Kristensen

Dato : 16-01-04 13:15

Hej Michael

Det må jeg afprøve. Lyder lækkert med de dejlige tun Det kunne være
vældig morsomt af kæmpe med sådan en svend.

med venlig hilsen
Tom Kristensen