ps/2 - USB stik
Fra : Poul

Dato : 20-04-01 16:04

Jeg har ødelagt et omformerstik til min mus. Det er et lille grønt
omformerstik fra PS/2 til USB, som er leveret med en logitech trådløs mus.
Ved nogen om - og eventuelt hvor - det kan købes.

Hilsen
Poul

Fra : René Nielsen

Dato : 20-04-01 16:19

Hej Poul,
Prøv hos Zitech. www.zitech.dk
MVH: René

Fra : [Ex] Pita

Dato : 20-04-01 17:15

brug da ps/2 stikket

Fra : René Jensen

Dato : 20-04-01 20:00

"[Ex] Pita" wrote:
> brug da ps/2 stikket

Det kan godt gå hen og blive svært, da Logitech's mus *SKAL* bruge
USB->PS/2 omformerstik, som vedkommende ikke har i hænde længere.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 21-04-01 19:15

Hej René

"René Jensen" <rene.jensen@city.dk> skrev i en meddelelse news:3AE0874C.34B79D9D@city.dk...

> Det kan godt gå hen og blive svært, da Logitech's mus *SKAL* bruge
> USB->PS/2 omformerstik, som vedkommende ikke har i hænde længere.

Men Poul skrev jo at det var et PS/2->USB stik der var blevet væk.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Jens Petersen

Dato : 21-04-01 22:36

On Sat, 21 Apr 2001 20:14:55 +0200, "Bjarne Duelund"
<_X_duelund@danbbs.dk> wrote:

>Men Poul skrev jo at det var et PS/2->USB stik der var blevet væk.

Det kommer jo an på hvilken vej man vender det

--
Jens oz1kiw

What? Monday again! Didn't we have that last week.

Fra : [Ex] Pita

Dato : 21-04-01 22:41

> Det kommer jo an på hvilken vej man vender det

Nej,står Ps2 først laver man ps2 om til f.eks. USB

er der ydermere en --> hvordan kan man så tage fejl
--
[Ex] Pita

Fra : Jens Petersen

Dato : 22-04-01 09:15

On Sat, 21 Apr 2001 23:41:13 +0200, "[Ex] Pita" <nyhed@hjardemaal.net>
wrote:

>Nej,står Ps2 først laver man ps2 om til f.eks. USB
>
>er der ydermere en --> hvordan kan man så tage fejl

Det kan man når man læser hvad der står og ikke hvad der menes.

--
Jens oz1kiw

at least I thought I was dancing, 'til somebody stepped on my hand.

Fra : [Ex] Pita

Dato : 22-04-01 16:01

> læser hvad der står

"omformerstik fra PS/2 til USB"
Stikket omformer et ps/2 stik til et usbstik

Fra : Poul

Dato : 23-04-01 17:45

Tak NG

Jeg beklager hvis jeg har givet anledning til spekulation og diskussion,
fordi jeg fik vendt beskrivelsen forkert.
For at råde bod på det er her en mere fyldig beskrivelse, Jeg tror at I alle
havde ret.....
På musen sidder USB stik, der igen sættes i et lille grønt stik, som har en
PS/2 i den anden ende. Som igen skal sættes i en switchbox, der nemlig ikke
kender til USB.

Jeg forhører mig hos Zitech.

Hilsen
Poul

Fra : Lars

Dato : 23-04-01 19:03

On Mon, 23 Apr 2001 18:45:07 +0200, "Poul" <poul@risagers.dk>
wrote:

> [...]
>PS/2 i den anden ende. Som igen skal sættes i en switchbox, der nemlig ikke

Det behøver du ikke, det har de ikke.

vh
--
Lars,