PHP-FAQ
Fra : PS

Dato : 08-01-04 12:10

hejsa!

Som nogen måske har lagt mærke til har php-faq.dk været lidt defekt et
stykke tid, iden forstand at man ikke kunne logge på!

Det skyldes at php versionen på serveren er blevet opgraderet.. jeg er nu
gået i gang med at "renovere" siden så den bliver klar igen, det skulle
allerede nu være muligt at logge ind og skrive et nyt indlæg.

Beklager at siden har været defekt så længe, men jeg har haft ekstremt
travlt... jeg melder lige tilbage i gruppen igen når den skulle være helt
køreklar!

Mvh. Peter Sepstrup.

Fra : Jacob Atzen

Dato : 08-01-04 12:50

"PS" <psingenspamtak@sepstrupnet.stadigingenspamtak.dk> writes:

> [...]
>
> Beklager at siden har været defekt så længe, men jeg har haft ekstremt
> travlt... jeg melder lige tilbage i gruppen igen når den skulle være helt

Ville det være en ide at åbne koden op så folk med interesse kunne
bidrage til projektet?

- Jacob Atzen

Fra : Morten Winkler Jørge~

Dato : 08-01-04 14:20

Mine damer og herrer!!!!!
[Trommehvirvel]
Dagens sure opstød: [highhat]

> Ville det være en ide at åbne koden op så folk med interesse kunne
> bidrage til projektet?

Til trods for at det er blevet moderne i både TV og radio [kunstpause], så
"åbner" man ikke "op" på dansk. Man "lukker op" eller "åbner". "Open up" is
no'vet they gør på English.

[Trompetfanfare]

Man kan selvølgelig også vælge at "lukke/klappe i", men det er jo noget lidt
andet og det skal jeg nok gøre nu.

[Dåselatter]

Men bortset fra det, så er det da en god ide at åbne projektet så der er
flere om byrden.

Morten, der trænger til kaffe

Fra : Jacob Atzen

Dato : 08-01-04 13:50

Morten Winkler Jørgensen <morten@spam_min_mås_af.popp-winkler.dk> writes:

> Til trods for at det er blevet moderne i både TV og radio
> [kunstpause], så "åbner" man ikke "op" på dansk. Man "lukker op"
> eller "åbner". "Open up" is no'vet they gør på English.

Her gik jeg rundt og troede jeg kunne tale dansk. *suk* Må vist
hellere øve mig lidt mere

Tak for irettesættelsen.

- Jacob Atzen

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-01-04 14:56

I news:87smiqmwpf.fsf@morpheus.aub.dk skrev
Jacob Atzen følgende:

[ ... ]
> Her gik jeg rundt og troede jeg kunne tale dansk. *suk* Må vist
> hellere øve mig lidt mere

hir hir - ja danske sproget er sværte at trygge sig ud på

Der nu HAR købt hus i Ravsted, Sønderjylland
Huset kan ses her: http://skrift.dk/hus_ravsted
ER det ikke bare et skønt hus? og så på 177 kvm

Fra : Kim Emax

Dato : 26-01-04 22:04

Andreas Falck wrote:

> Der nu HAR købt hus i Ravsted, Sønderjylland
> Huset kan ses her: http://skrift.dk/hus_ravsted
> ER det ikke bare et skønt hus? og så på 177 kvm

Jo, lækket og skam dig over prisen, det koster mindst 4 gange så meget i
hovedstaden!

Kan iøvrigt ikke se datoen for housewarming nogen steder på sitet?

--
Kim Emax - master|minds - Vi tænker IT for dig...
http://www.masterminds.dk - http://www.emax.dk