Pusle plads
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 20-04-01 15:34

Hej.

Er der nogen der ved hvor man kan købe en pusle "kommode" til at hænge
på væggen? Vores badeværelse er meget lille og jeg har en plan om at
købe en som kan hænges på væggen og slås ud, når der er brug for den.

Jeg mener engang at have set nogle som ikke er så dybe, men alligevel
har plads til de mest nødvendige ting inden i, når den er lukket
sammen.

Mvh. Brian

Fra : Birdy

Dato : 20-04-01 15:54

Der findes en som vist nok hedder -Baby bjørn.
Prøv hos Baby Sam!
Om ikke andet kan de vel skaffe den hjem.
Birdy

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 20-04-01 15:45

On Fri, 20 Apr 2001 16:54:06 +0200, "Birdy" <Birdy.hylleberg@adr.dk>
wrote:

>Der findes en som vist nok hedder -Baby bjørn.
>Prøv hos Baby Sam!

Tak. Det vil vi prøve.

Mvh. Brian

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 20-04-01 16:31

Brian B. Christensen <jeps@notfornobody.dk> skrev:

> [...]
>hænge på væggen? Vores badeværelse er meget lille og jeg har en
>plan om at købe en som kan hænges på væggen og slås ud, når der

Jeg vil lige komme med et andet forslag der kan bruges hvis man
mangler plads på badeværelset.

Vi benytter en plads på bordet lige ved siden af køkkenvasken - der
er lige netop plads til en puslepude der. Vi købte - før barnet
ankom - et fint puslebord som står i stuen (med mange gode ting i),
men vi har ikke en eneste gang brugt det til at pusle på.
Køkkenmodellen kræver bare at man har lidt plads til de vigtigste
pusleting, samt at man ikke har for meget opvask stående

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Søren og Rikke Mors

Dato : 20-04-01 18:37

"Brian B. Christensen" wrote:

> [...]
> på væggen? Vores badeværelse er meget lille og jeg har en plan om at
> købe en som kan hænges på væggen og slås ud, når der er brug for den.

Vi har købt en hos BabySam. Det er en model i træ, og vi er meget godt
tilfredse med den. Prisen var temmeligt pebret, ca. 1200 kr.

Venlig hilsen

Søren Mors

Fra : R. Ilsøe

Dato : 20-04-01 20:00

Mener man kan få en i plastic, der er vandtæt i Mor og Barn (Dem i
Kolding... kan ikke lige huske hvad kæde de hører under...) Den er ikke så
dyr.

R. Ilsøe

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 20-04-01 21:01

Tak for alle svarene.

Vi tager ud og kigger på de forskellige modeller.

Mvh. Brian

Fra : Lill

Dato : 21-04-01 19:48

Hvis det er interresant for jer at købe brugt, så har jeg et "pusleskab" til
at hænge op på væggen. Jeg har kun brugt det i tre mnd. (vi flyttede og fik
bedre plads) Det var en kanon god løsning for os. Og der er masser af god
plads inni den, til bleer og div. vaske ting. den kan lukkes og holder
fugten ude, og den tåler op til 15-20 kg.

I må gerne kontakte mig privat på min e-mail, hvis det er noget for jer.

Mvh,
Lill

Fra : Sisse Madsen

Dato : 23-04-01 19:44

De fåes i de fleste butikker der forhandler babyudstyr og koster fra 900,-
og opefter.

Sisse

Fra : Br@ndt

Dato : 26-04-01 16:56

Jeg har set en i IKEA til omkring 500,-.