Grand Basset Griffon Vendeen-hjemmesider/b~
Fra : CarstenWM

Dato : 08-01-04 09:17

Ja, er der nogen der har set hjemmesider med billeder af denne 'herlige'
hunderace ?? ( En basset med alt hvad dertil hører.....)
( jeg har selvfølgelig søgt hist og pist, men det er ikke lykkedes )

Mvh. CarstenWM

Fra : Henk Rasmussen

Dato : 08-01-04 10:04

Og så de eneste der opdrætter i DK: http://hjem.get2net.dk/newgrif/

Mvh.

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 08-01-04 10:34

Henk Rasmussen wrote:
> Og så de eneste der opdrætter i DK: http://hjem.get2net.dk/newgrif/

ej passer nu ikke helt der er også denne store kennel i nordjylland
http://www.kennelvicky.dk/index_ie.htm , skal siges jeg ikke på nogen måder
anbefaler stedet, men vil vise der findes andre opdrættere i DK

MVH
Gitte

Fra : Henk Rasmussen

Dato : 08-01-04 11:10

Ok, det er muligt, men jf. deres egen hjemmeside er det nu Petit og ikke
Grand de opdrætter.

Mvh.

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 08-01-04 11:45

Henk Rasmussen wrote:
> Ok, det er muligt, men jf. deres egen hjemmeside er det nu Petit og
> ikke Grand de opdrætter.

ej du ahr da ret, syntes jo de ligner hinaden sorry

MVH
Gitte

Fra : CarstenWM

Dato : 08-01-04 18:44

Der var nogen der var effektive derude !
Tak skal I have - det var meget fint.

De links vil jeg lægge ud på min hjemmeside www.fanoe.info/hunde.htm

Mvh. Carsten Westermann Møller

Fra : Henk Rasmussen

Dato : 09-01-04 14:54

"CarstenWM" <carsten@fanoe.info> wrote in message
> Der var nogen der var effektive derude !
> Tak skal I have - det var meget fint.
>
> De links vil jeg lægge ud på min hjemmeside www.fanoe.info/hunde.htm
>
> Mvh. Carsten Westermann Møller

Selv tak. Iøvrigt synes jeg ikke at din hunds navn er det mest åndssvage jeg
har hørt. Een jeg kender navngiver sine efter franske saucer, f.eks.
Night-Bird's Poires aux Framboises

Mvh.