|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Dårlig service hos multimediaeksperten Fra : JS
 | 
 Dato :  08-01-04 09:03
 | 
 |  | Hey
 
 Er der andre end mig der har oplevet rigtig ringe service hos
 multimediaeksperten?
 Jeg har købt en MP3-afspiller (fysisk i deres butik) som havde en række
 defekter ved modtagelsen. Da jeg ringer til dem er de yderst flinke og siger
 at jeg skal komme ud til dem og de lover at jeg kan få en ny på stedet,
 såfremt de har flere på lager. Jeg tager derfor derud og får her besked på
 at jeg skal ringe direkte til producenten. Begrundelsen herfor er at deres
 forhold til levarandørerne/producenterne er "dårligt" så det er hurtigere
 hvis jeg selv gør det. De siger at de naturligvis gerne vil gøre det for
 mig, men for det første vil der gå et stykke tid, idet de skal vente på at
 noget andet skal sendes til samme producent og derudover risikerer jeg at få
 en repareret afspiller tilbage. De kan ikke sige noget om tidshorisonten. De
 nægter at give mig pengene retur med begrundelse i at de kan risikere at stå
 med en brugt afspiller som de ikke kan sælge videre.
 
 Jeg blev temmelig vred over de uforstående udmeldinger men de var ikke til
 at rokke. Jeg kunne desværre ikke huske de relevante § i købeloven - jeg
 havde ikke troet at det var nødvendigt at have disse i baglommen. Jeg
 tvivler nu også på at den arrogante ekspedient ville være påvirkelig.
 
 Da jeg efterfølgende kontakter producenten, siger han at jeg skal tage ud
 til Multimediaeksperten med afspilleren. Vi aftaler dog at jeg sender den
 direkte til dem, selvom han er noget uforstående overfor
 Multimediaekspertens søforklaringer.
 
 Jeg har tidligere handlet hos Multimediaeksperten uden problemer, men det er
 åbenbart som med så mange andre netbutikker, at alt er fryd og gammen lige
 indtil der opstår problemer med produktet.
 
 Jeg har handlet for sidste gang i Multimediaeksperten!!!
 
 
 
 
 |  |  | 
  Lars Jørgensen (08-01-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars Jørgensen
 | 
 Dato :  08-01-04 09:15
 | 
 |  | 
 
            On Thu, 8 Jan 2004 09:03:20 +0100, JS wrote:
 [snip]
 > Jeg har handlet for sidste gang i Multimediaeksperten!!!
 Ja, det er noget skidt at blive behandlet sådan.
 Iøvrigt hører dit indlæg ind under news:dk.forbruger 
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.forbruger -- 
 Mvh. Lars
            
             |  |  | 
  JS (08-01-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : JS
 | 
 Dato :  08-01-04 09:37
 | 
 |  | 
 "Lars Jørgensen" <fake@email.invalid> skrev i en meddelelse
 news:xzetuvj5ydb5$.4gb0shubck2h.dlg@40tude.net...
 > On Thu, 8 Jan 2004 09:03:20 +0100, JS wrote:
 >
 > [snip]
 > > Jeg har handlet for sidste gang i Multimediaeksperten!!!
 >
 > Ja, det er noget skidt at blive behandlet sådan.
 Ja, det er det faktisk. Det er i hvert fald "ulovlige" metoder
 multimediaeksperten har anvendt i mit tilfælde.
 > Iøvrigt hører dit indlæg ind under news:dk.forbruger
 > http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.forbruger Som newspolitimand får du vist svært ved at håndhæve dette i denne gruppe.
 Der findes dagligt spørgsmål om anbefalinger af butikker m.m.
 I øvrigt kunne indlægget lige så godt høre hjemme i news:dk.videnskab.jura
 > -- 
 > Mvh. Lars
            
             |  |  | 
   Kim (08-01-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim
 | 
 Dato :  08-01-04 10:34
 | 
 |  | 
 
            On Thu, 8 Jan 2004 09:36:43 +0100, "JS" <js_539@hotmail.com> wrote:
 >> Iøvrigt hører dit indlæg ind under news:dk.forbruger
 >> http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.forbruger >Som newspolitimand får du vist svært ved at håndhæve dette i denne gruppe.
 >Der findes dagligt spørgsmål om anbefalinger af butikker m.m.
 Det gør det ikke mere relevant, at der er andre,
 der heller ikke kan finde ud af, hvor debatten hører hjemme.
 FUT : dk.admin.netikette
 -- 
 Kim
 
            
             |  |  | 
  BorreBoy (08-01-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BorreBoy
 | 
 Dato :  08-01-04 09:47
 | 
 |  | 
 "JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:3ffd0ec6$0$21321$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
 > Hey
 >
 > Er der andre end mig der har oplevet rigtig ringe service hos
 > multimediaeksperten?
 
 Nej.
 Multimediaeksperten har mine varmeste anbefalinger.
 
 
 
 
 |  |  | 
  Morten Holberg Niels~ (08-01-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Morten Holberg Niels~
 | 
 Dato :  08-01-04 13:44
 | 
 |  | 
 "JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:3ffd0ec6$0$21321$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
 > Hey
 >
 > Er der andre end mig der har oplevet rigtig ringe service hos
 > multimediaeksperten?
 
 Jeg har handlet én gang hos dem, og havde ingen problemer overhovedet.
 
 --
 Mvh
 Morten Holberg Nielsen
 
 In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!
 
 
 
 
 |  |  | 
  Vega (08-01-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Vega
 | 
 Dato :  08-01-04 16:10
 | 
 |  | SHG:DK giver kanon service synes jeg, men vil da holde mig fra
 Multimediaeksperten.
 
 Mvh. Vega.
 
 "JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:3ffd0ec6$0$21321$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
 > Hey
 >
 > Er der andre end mig der har oplevet rigtig ringe service hos
 > multimediaeksperten?
 > Jeg har købt en MP3-afspiller (fysisk i deres butik) som havde en række
 > defekter ved modtagelsen. Da jeg ringer til dem er de yderst flinke og
 siger
 > at jeg skal komme ud til dem og de lover at jeg kan få en ny på stedet,
 > såfremt de har flere på lager. Jeg tager derfor derud og får her besked på
 > at jeg skal ringe direkte til producenten. Begrundelsen herfor er at deres
 > forhold til levarandørerne/producenterne er "dårligt" så det er hurtigere
 > hvis jeg selv gør det. De siger at de naturligvis gerne vil gøre det for
 > mig, men for det første vil der gå et stykke tid, idet de skal vente på at
 > noget andet skal sendes til samme producent og derudover risikerer jeg at
 få
 > en repareret afspiller tilbage. De kan ikke sige noget om tidshorisonten.
 De
 > nægter at give mig pengene retur med begrundelse i at de kan risikere at
 stå
 > med en brugt afspiller som de ikke kan sælge videre.
 >
 > Jeg blev temmelig vred over de uforstående udmeldinger men de var ikke til
 > at rokke. Jeg kunne desværre ikke huske de relevante § i købeloven - jeg
 > havde ikke troet at det var nødvendigt at have disse i baglommen. Jeg
 > tvivler nu også på at den arrogante ekspedient ville være påvirkelig.
 >
 > Da jeg efterfølgende kontakter producenten, siger han at jeg skal tage ud
 > til Multimediaeksperten med afspilleren. Vi aftaler dog at jeg sender den
 > direkte til dem, selvom han er noget uforstående overfor
 > Multimediaekspertens søforklaringer.
 >
 > Jeg har tidligere handlet hos Multimediaeksperten uden problemer, men det
 er
 > åbenbart som med så mange andre netbutikker, at alt er fryd og gammen lige
 > indtil der opstår problemer med produktet.
 >
 > Jeg har handlet for sidste gang i Multimediaeksperten!!!
 >
 >
 
 
 
 
 |  |  | 
 |  |