Larm fra disk-drev ved HD-loads...
Fra : Kenneth Brøgger

Dato : 08-01-04 06:21

Goddag gruppe...
Jeg har et lille problem med min computer... Når den loader et eller andet
på harddisken siger diskettedrevet uuuuunderlige lyde... som om at den lige
loader hurtigt... Det er pisseirriterende... Nogen der ved hvordan man kan
undgå det? ...lyden er der ikke når jeg sætter en diskette i drevet...

Med venlig hilsen / Best regards

Kenneth Brøgger

Fra : Brian Lund

Dato : 08-01-04 16:39

> [...]
> loader hurtigt... Det er pisseirriterende... Nogen der ved hvordan man kan
> undgå det? ...lyden er der ikke når jeg sætter en diskette i drevet...

Hvis diskettedrevet sidder umiddelbart op og ned af harddiskene, ja så prøv
at flytte dem længere fra hinanden...

Brian

Fra : Kenneth Brøgger

Dato : 09-01-04 09:40

> Hvis diskettedrevet sidder umiddelbart op og ned af harddiskene, ja så
prøv
> at flytte dem længere fra hinanden...

Nej - det er ikke fordi de sidder tæt, som de iøvrigt heller ikke gør...
Diskettedrevet larmer, som hvis den lige hurtigt skulle se om der var en
diskette i... og den gør det faktisk næsten hver gang computeren loader...

Irriterende...

God weekend alle sammen!