dualsim
Fra : any

Dato : 08-01-04 01:19

Er der nogen der kender til dette sa.... firma ?

jeg har prøvet at komme i kontakt med dem via telefon og brev.

svar udbedes

Fra : thomas

Dato : 08-01-04 03:09

"any" <any@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender til dette sa.... firma ?
>
> jeg har prøvet at komme i kontakt med dem via telefon og brev.
>
> svar udbedes

der har været skrevet en del om det prøv og søg på dualsim på google

Fra : DJ_Adrian

Dato : 08-01-04 06:59

fusk siger jeg bare... tag et kig her
http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=15870&highlight=dualsim eller her
http://www.toflo.dk/forum.asp?traad_id=160

Fra : Casper

Dato : 08-01-04 10:06

Hmm syntes også det lugter lidt
Danske Futures eller Dpi-Danmark som de også hedder (Duamsim.dk) har i følge
erhvervs og selskabsstyrelsen kun 1 ansat, men 9 kontakt-personer.
Herunder Per Ulrich Karpf som er adm. direktør, og Tommy Pedersen som står
for IT, EDB.
Jeg har personligt selv prøvet Voice changeren, og kan kun sige at den
absolut ikke virker efter hensigten. Kan købes overalt i Kina b.la. på
markederne omkring Schenzen området.til meget små penge.
Det er OK at sælge et kina produkt til billige penge, men jeg mener ikke at
man kan købe et så billigt produkt, og derefter kræve en ALT for højt pris,
og sælge det som et kvalitets produkt

Mvh Thomas Andersen