Flere querystring-parametre med samme navn~
Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 07-01-04 23:18

Hvordan kan jeg få fat i hver enkelt af mine
querystring-parametre, når de hedder det samme?!

F.eks. var1=abc&var1=123

MVH Jonas (aka Juke)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Torben Brandt

Dato : 07-01-04 23:28

Jonas Schmeltz Aaberg skrev:

> Hvordan kan jeg få fat i hver enkelt af mine
> querystring-parametre, når de hedder det samme?!
>
> F.eks. var1=abc&var1=123

For i = 1 To Request.QueryString("var1").Count
Response.Write i & ": " & Request.QueryString("var1")(i) & "<br>"
Next

/Torben

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 07-01-04 23:39

> For i = 1 To Request.QueryString("var1").Count
> Response.Write i & ": " & Request.QueryString("var1")(i) & "<br>"
> Next

Takker - lige hvad jeg havde brug for!

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-01-04 11:08

Torben Brandt skrev:

> For i = 1 To Request.QueryString("var1").Count
> Response.Write i & ": " & Request.QueryString("var1")(i) &
> "<br>"
> Next

Alternativ:

For each varElement in Request.QueryString("var1")
   Response.write varElement & "<br />"
Next
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 07-01-04 23:28

Jonas Schmeltz Aaberg wrote :

> Hvordan kan jeg få fat i hver enkelt af mine
> querystring-parametre, når de hedder det samme?!
>
> F.eks. var1=abc&var1=123

Prøv at udskrive din querystring-variabel

Response.Write Request.QueryString("var1")

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk