tele2
Fra : rasmus

Dato : 07-01-04 23:04

Kan I heller ikke læse og poste news via news.get2net.dk

ras

Fra : Cinnober

Dato : 07-01-04 23:10

"rasmus" <rasmus.carlsenX@tdcadsl.dk (fjern X)> skrev i en meddelelse
> Kan I heller ikke læse og poste news via news.get2net.dk
>
> ras

ved ikke...

jeg bruger news.tele2adsl.dk istedet...

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-01-04 23:15

I news:bthvo1$c66$1@sunsite.dk skrev
rasmus følgende:

> Kan I heller ikke læse og poste news via news.get2net.dk

ingen problemer herfra - Kgs. Lyngby

http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : rasmus

Dato : 08-01-04 09:04

"Andreas Falck" <andreas.falck@jyde.invalid> skrev i en meddelelse
> I news:bthvo1$c66$1@sunsite.dk skrev
> rasmus følgende:

> ingen problemer herfra - Kgs. Lyngby

- mystisk ... kan stadig ikke hente nyhedsmeddelelser.

ras

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-01-04 12:28

I news:btj2t7$3sa$1@sunsite.dk skrev
rasmus følgende:

[ ... ]

> - mystisk ... kan stadig ikke hente nyhedsmeddelelser.

Du har da kunnet sende den jeg svarede på, hente mit svar og sende et
svar til den.

Så helt galt kan det vel ikke være?

Fra : Nicolai

Dato : 08-01-04 12:36

"Andreas Falck" <andreas.falck@jyde.invalid> wrote in message

> Du har da kunnet sende den jeg svarede på, hente mit svar og sende et
> svar til den.

Ja, med en anden newsserver.

> Så helt galt kan det vel ikke være?

Newsservere har jo deres interne grupper og tilbyder heller ikke
nødvendigvis de samme grupper. Så det kan jo være han er afskåret fra nogle
af sine grupper.

Nic

Fra : rasmus

Dato : 08-01-04 13:20

"Andreas Falck" <andreas.falck@jyde.invalid> skrev i en meddelelse

> Du har da kunnet sende den jeg svarede på, hente mit svar og sende et
> svar til den.

- ja via sunsite.dk

> Så helt galt kan det vel ikke være?

- jo sgu!

ras

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-01-04 13:38

I news:btjht7$ng6$1@sunsite.dk skrev
rasmus følgende:

> - ja via sunsite.dk

Den overså jeg i farten

Fra : rasmus

Dato : 08-01-04 14:39

> I news:btjht7$ng6$1@sunsite.dk skrev
> rasmus følgende:

> Den overså jeg i farten

- hehe det kender jeg. Nuvel - problemet er lokaliseret og vil blive løst i
morgen. Af en eller anden grund genkender news.get2net.dk ikke min IP si
tilhørende tele2 ... det er der en eller anden tekniker der fortæller den i
morgen.

ras

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-01-04 14:54

I news:btjmhc$gdc$1@sunsite.dk skrev
rasmus følgende:

[ ... ]
> [...]
> news.get2net.dk ikke min IP si tilhørende tele2 ... det er der en
> eller anden tekniker der fortæller den i morgen.

Har du prøvet med news.uni2.dk - det er forresten den jeg bruger.

Jeg mindes forresten at jeg engang selv havde problemer med
news.get2net.dk og skiftede så over til news.uni2.dk. Jeg ved godt at
der siges at det er en og samme server, men en eller anden forskel må
der vel være, for dengang jeg ikke kunne tilgå news.get2net.dk kunne
jeg godt komme på news.uni2.dk.

Du kan jo lige prøve og så give en melding tilbage

Fra : rasmus

Dato : 08-01-04 19:20

> I news:btjmhc$gdc$1@sunsite.dk skrev

> Har du prøvet med news.uni2.dk - det er forresten den jeg bruger.

- ingen gevinst

ras

Fra : Ivar Madsen

Dato : 08-01-04 21:56

Andreas Falck skrev i -dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> [...]
> der siges at det er en og samme server, men en eller anden forskel må
> der vel være, for dengang jeg ikke kunne tilgå news.get2net.dk kunne

Det er en og samme server, se selv nedestående,,,

,----[ ]
`----

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt