news.astraweb.com
Fra : Dennis B

Dato : 07-01-04 18:02

Jeg har mistet tålmodigheden med TDC newsservere
Desværre.. For det er sikkert ikke noget de er kede af ;o(

Er dette (subjt) en lorte-server ???
Den ser jo ud som alle de andre, men virker ret billig??

PFT Dennis

Fra : Per

Dato : 08-01-04 12:45

"Dennis B" <Dennis@SPAM_FILTER_bilinfo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er dette (subjt) en lorte-server ???
> Den ser jo ud som alle de andre, men virker ret billig??

Jeg kan ikke anbefale Astraweb. De har haft problemer i et stykke tid nu og
hastigheden fra dem er ikke for god. Hvis du henter mere end 50GB om måneden
så får du ikke bedre end usenetserver.com. Henter du mindre kan du bruge en
premium udbyder som f.eks. newshosting.com.

Eller prøv at kigge på:
http://forums.newsbin.com/viewforum.php?f=3&sid=65a7b6b488ce32cc66b713ac04203711