Post problemer Tele2??
Fra : Cinnober

Dato : 07-01-04 17:38

Hejsa..

Nogen med Tele2 som ikke kan hente post (e-mails)

Den vil have brugernavn og adgangskode pludselig???

Har virket indtil nu...

News er der ikke problemer med...

"Driftsituation" siger intet....

Fra : Bernhard Ege

Dato : 07-01-04 17:44

"Cinnober" <smiltilmig@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa..
>
> Nogen med Tele2 som ikke kan hente post (e-mails)
>
> Den vil have brugernavn og adgangskode pludselig???

> [...]

Det sker desværre en gang i mellem. Tror deres software er
windowsbaseret og at deres pc'er skal rebootes en gang i mellem :-/

mvh Bernhard

Fra : H.S.

Dato : 08-01-04 13:56

"Cinnober" <smiltilmig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa..
>
> Nogen med Tele2 som ikke kan hente post (e-mails)
>
> Den vil have brugernavn og adgangskode pludselig???
>
> Har virket indtil nu...

Det sker desværre MEGET tit for mig. Samme situation når jeg surfer, nogle
sider timer out indtil jeg har 'refreshed' 5-10 gange, så er den der
pludseligt.
Jeg gider ikke brokke mig mere, jeg er heldigvis fri for Tele2 pr. 1/10 ...

Fra : rasmus

Dato : 08-01-04 19:42

"Cinnober" <smiltilmig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa..
>
> Nogen med Tele2 som ikke kan hente post (e-mails)

- yeps ... nu har jeg også

> Den vil have brugernavn og adgangskode pludselig???

- jeg får bare relay denied ...

> News er der ikke problemer med...

- den virker heller ikke hos mig

ras