Hakker efter indkøb af ram
Fra : Lasse Fischer-Mogens~

Dato : 20-04-01 14:37

Jeg har lige opgraderet min compaq med 128mb ekstra ram. Dejligt med 192,
men jeg oplever nu at min vomputer hakker. Spiller jeg winamp samtidig med
at jeg surfer på nettet, så hver gang jeg klikker, så "hopper" winamp.

Min far har hørt om problemet, hvor man skal slukke et eller andet på
computeren, men han kan ikke huske hvad. Tror han har læst det i et blad.

Er der nogen, som kan hjælpe, jeg er ved at blive sindssyg

Lasse

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-04-01 14:36

Lasse Fischer-Mogensen wrote:

> ... så hver gang jeg klikker, så "hopper" winamp.

Mon ikke bare du skal indstille winamps "buffer", så den kan leve lidt
længere uden dataflow, hvis winamp har en sådan???

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine