Win-taster ??
Fra : Dan Christensen

Dato : 20-04-01 14:02

Hi all

Er der nogen der ved hvordan man kan få noget nyttigt ud af de windows
taster og evt. de andre som sidder på mit logitech pro keyboard.

Best Regards/Med venlig hilsen
Dan Christensen
Remove no_spam

Fra : Claus Sørensen - For~

Dato : 20-04-01 17:38

On Fri, 20 Apr 2001 15:01:51 +0200, Dan Christensen
<dan.chr@no_spam12move.dk> wrote:

>Er der nogen der ved hvordan man kan få noget nyttigt ud af de windows
>taster og evt. de andre som sidder på mit logitech pro keyboard.

I nogle udgaver virker de i tekstkonsollen (ALT+CTRL+F1 - F6) til at
skifte op og ned gennem de forskellige tekstkonsoller.

Den venstre Windows-tast går en ned og den højre en op.

Menuliste-tasten skifter mellem den senest benyttede tekstkonsol og
den nuværende.

For de avancerede kan de gå ind i /etc/sysconfig/console/default.kmap
og tilføje yderligere funktioner.

Venstre Windows-tast = keycode 125
Højre Windows-tast = keycode 126
Menuliste-tasten = keycode 127

De herligste hilsner
--
Claus Sørensen K L I D
Formand ------------------ Tlf: 20 94 62 34

Fra : Jakob

Dato : 20-04-01 22:23

Dan Christensen wrote:

> Hi all
>
> Er der nogen der ved hvordan man kan få noget nyttigt ud af de windows
> taster og evt. de andre som sidder på mit logitech pro keyboard.

Hvis du trykker Ctrl+Alt+Windowsmenutast, så kan du skifte rundt mellem
alle tty'erne.
Alt+F1 åbner menu'en
Jakob