Har i prøvet SE Z600??
Fra : Dan

Dato : 07-01-04 13:44

Hejsa!

Er der nogen der har prøvet at lege med SE nye Z600?

Har tænkt på måske at bruge lidt penge på sådan én!

Hvad siger i?

Mvh
Dan

Fra : Mcisten

Dato : 07-01-04 13:55

Hej Dan

Har prøvet den, det er et dejligt legetøj. Viser billedet af den der ringet
op. Der kan hente og købes mange spil til den.
Når man kører v-rally på den (spil er med) så vibrerer telefonen når man
rammer vejkanten.
Flotte farver , kamera kunne dog være lidt bedre og hukommelsen er kun 2 MB.
Men alt i alt et godt køb.

mvh MCisten

Fra : mullerman

Dato : 07-01-04 15:34

"Mcisten" <mcisten@fjerndettesenat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rammer vejkanten.
> Flotte farver , kamera kunne dog være lidt bedre og hukommelsen er kun 2

- ja hvis man vil ha en mursten i lommen. Telefonen er i sig selv meget
fed - ligesom t610, dog med en noget bedre skærm. Funktionerne kan man ikk
sige noget dårligt om, det er kun størrelsen der generer - den fylder det
samme som 2 x nokia 6100 oven på hinanden !! nu troede jeg lige udviklingen
gik mod mindre mobiler....
Havde den været på størrelse med Samsung E700, så havde jeg købt den for
længst, men den er jo desværre dobbelt så stor.... ;(

Martin

Fra : Peter G C

Dato : 07-01-04 20:15

"Dan" <nyhed@NOSPAMdantheman.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Er der nogen der har prøvet at lege med SE nye Z600?

Ja.

> Har tænkt på måske at bruge lidt penge på sådan én!

Tja...

> Hvad siger i?

Størrelsen er træls, synes jeg. Kan bedre li' T610'eren pga størrelsen.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Arne Keller

Dato : 07-01-04 22:35

Dan wrote:

> Hejsa!
>
> Er der nogen der har prøvet at lege med SE nye Z600?

Ja, det er i princippet samme telefon som T610

> Har tænkt på måske at bruge lidt penge på sådan én!

Ja det havde jeg tænkt mig, men da jeg først havde haft den i hånden
opdagede jeg hvor tyk den er, man kan næsten ikke have den i lommen.
Jeg havde læst test og andet på nettet og var overbevist om at jeg
skulle have en Z600, alle test jeg læste sagde at det var en bedre T610.
Mit krav var også at den skulle have BT.

> Hvad siger i?

Jeg købte en T610 efter at have haft dem begge i hånden, jeg har ikke
fortrudt, fed telefon, den bedste siden min Nokia 7110.

--
Arne Keller
Jeg utaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.

Fra : Mcisten

Dato : 08-01-04 08:29

Skærmen er bedre på Z600 end på 610 ellers er det stort set de samme.

Om man vil have en tyk klap eller en tynd 610 er nok en smagssag. Min
kammerat købte z600 fordi han var træt af hans gamle fik ridset skærmen og
skidt i tasterne. Det sker jo ikke så nemt med en klap.
Ulempen er så den er tykkere og at man skal slå klappen op for at snakke.

Men som sagt - smag og behag med størrelse , farve og den slags - men
funktionelt er telefonen god nok .

Mvh MCisten