Hvad sker der for TDC's binaere grupper i ~
Fra : Dopedog

Dato : 07-01-04 12:54

Halløjsa

Jeg er flittig bruger af visse binaere grupper, bl.a.
alt.binaries.pro-wrestling hvor jeg henter meget fra. Men her den sidste
uges tid cirka har det været umuligt at få noget som helst hentet hjem da
alle posts enten har været ukomplette eller der har manglet blocks/clusters
i nærmest alle RAR filerne.

Nogen der ved hvad der sker og om det bliver "godt igen" ?

Det har fungeret aldeles fremragende i alt den tid jeg har haft TDC så det
er jo lidt irreterende hvis det ikke kommer til at virke fint igen

-Ronnie

--
Fjern SLETDETHER fra e-mail adressen hvis du vil skrive til mig privat.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-01-04 14:00

"Dopedog" <dopedog1996SLETDETHER@ofir.dk> skrev :

>Jeg er flittig bruger af visse binaere grupper, bl.a.
>alt.binaries.pro-wrestling hvor jeg henter meget fra.

Kig i news:tele.internet.news-service, hvor spørgsmål om TDCs
newsservere også stilles bedst.
--
Knud

Fra : Dopedog

Dato : 07-01-04 14:26

> Kig i news:tele.internet.news-service, hvor spørgsmål om TDCs
> newsservere også stilles bedst.

Tak for svaret

-Ronnie

Fra : Per

Dato : 08-01-04 12:46

"Dopedog" <dopedog1996SLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Halløjsa
>
> Jeg er flittig bruger af visse binaere grupper, bl.a.
> alt.binaries.pro-wrestling hvor jeg henter meget fra.

LoL! (sorry kunne ikke nære mig)

Fra : Dopedog

Dato : 08-01-04 13:56

> LoL! (sorry kunne ikke nære mig)

??

-Ronnie

--
Fjern SLETDETHER fra e-mail adressen hvis du vil skrive til mig privat.