vis antal billede på et side
Fra : SY

Dato : 20-04-01 13:34

Hej
jeg har 50 billede i en database og jeg har tænkt mig at der kun må være 6
billede på en side med en knap og henvise til de næste 5. Hvordan gøre jeg
det??
tak

Fra : Claus O

Dato : 20-04-01 15:38

"SY" <nhiasy@stofanet.dk> wrote

> jeg har 50 billede i en database og jeg har tænkt mig at der kun må være 6
> billede på en side med en knap og henvise til de næste 5. Hvordan gøre jeg
> det??

Det hedder Paging a Recordset.
Hvis du vil have koden foræret kan du enten søge diverse asp
sites efter ovennævnte eller snuppe koden fra Wrox`s bog
Prof. Active Server Pages. Du kan downloade eks. til bogen
www.wrox.com det er afsnit 10.
Claus