mindste kabinet til mini atx
Fra : Michael

Dato : 07-01-04 00:05

Hvor finder jeg et lille billigt kabinet til Mini ATX (tror jeg nok det
hedder)

Det er ligemeget om der er plads til 5.25" cd-rom drev eller lignende.

Så småt som muligt, enten tower eller desktop type

Fra : Leony

Dato : 07-01-04 17:50

In news:3ffb3efd$0$156$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Michael <madsen999@mailme.dk> typed:

http://www.shg.dk/ har et Aopen desktop kabinet til 369 kr.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 07-01-04 17:59

Jeg har et MicroATX kabinet til salg:

http://blahh.dk/shares.htpc.jpg

mail mig på uffe <snabelA> blahh <prik> dk