Hvorfor virker det ikke ??
Fra : johnny pedersen

Dato : 06-01-04 22:20

Kan nogen se hvorfor denne kode ikke virker ??
Request.Querystring("ID") er et tal.

mvh

Johnny

<%
' Slet i databasen *.mdb
DSN = "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};"
DSN = DSN & "DBQ=" & Server.MapPath("e-shop.mdb")
Conn.Open DSN
session("slet") = Request.Querystring("ID")

strSQL = "Delete from Produkter Where (ProduktID ='" &
session("slet") & "') "
Conn.Execute(strSQL)

Conn.close
Set Conn = Nothing

Response.Redirect "admin.asp"

%>

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Torben Brandt

Dato : 06-01-04 23:02

johnny pedersen skrev:
> Kan nogen se hvorfor denne kode ikke virker ??
> Request.Querystring("ID") er et tal.

<snip : kode>

Prøv at læse her: <URL:http://www.asp-faq.dk/article/?id=41>
Specielt hvilken fejl kommer der?
Har du prøvet at udskrive din sql-streng?

/Torben

Fra : johnny pedersen

Dato : 06-01-04 23:13

Hej Torben,

Hvordan udskrive sql-streng, hvordan gør man det ??

Der er ingen fejl, den slette bare ikke, jeg tror det er fordi
det er et tal i ID, prøver med en tekst.

Johnny

Fra : Torben Brandt

Dato : 06-01-04 23:51

johnny pedersen skrev:
> Hvordan udskrive sql-streng, hvordan gør man det ??

Fik du læst hele det link jeg gav dig?
Specielt den anden hvide boks.

PS Du må gerne svare under det du citerede, det gør det hele nemmere
<URL:http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

/Torben