Kan ikke genkende dynamisk disk ...?
Fra : Morten

Dato : 06-01-04 19:36

Hejsa

Jeg har 3 dynamisk diske samlet til eet drev.

Jeg har haft den ene ude, og sat den i igen, men nu kan den ikke kende
disken... dvs. når jeg sætter den i kommer den frem i diskhåndteringen som
"Fremmede" fordi den ik ved at det er den 3. disk, og på den rigtige plads
står der fortsat bare at den disk mangler ...

Hvordan får jeg den til at "Fatte" at den manglende disk ER den der sidder
i?

Fra : Hansen

Dato : 06-01-04 22:14

Prøv en import af disken.

Mvh. Hansen

Fra : Morten

Dato : 08-01-04 17:32

"Hansen" <lbh@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv en import af disken.

Så får jeg en fejl meddelelse, og det er ik en fejl der er kendt af
microsoft ...