MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Jeg undres...
Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 06-01-04 18:44

Jeg fandt et par linier som jeg syndes er lidt underlige i min "Lokale
sikkerhedsindstillinger" - jeg har lagt et billede i news:dk.binaer (emne:
Microsoft spy access?)Er der nogen der kan sige mig og disse indstillinger
kan lukke Microsoft uhindret ind på min computer?

Mvh.

B. Madsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-01-04 22:48

Nu har jeg ikke lige set det du postede så jeg kan ikke sige hvad
indstillingerne er til men svaret er nej.
Hvis Microsoft virkelig skulle gøre noget sådant og det blev opdaget
(og det ville det) ville der blive et ramaskrig.

Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 07-01-04 16:21

Måske - måske ikke - men hvad er det så til... ?

Tag' en kigger på billedet jeg har lagt ud.. !

Mvh.
B. Madsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-01-04 19:28

In article <3ffc22bb$0$69912$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
REMOVEbrianm@mobilixnet.dk says...
> Måske - måske ikke - men hvad er det så til... ?

Hvilket?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 07-01-04 23:51

Jeg fandt et par linier som jeg syndes er lidt underlige i min "Lokale
sikkerhedsindstillinger" - jeg har lagt et billede i news:dk.binaer (DATO:
06-01-2004 kl. 18.43) (emne:

Fra : Snuden

Dato : 08-01-04 16:26

On Wed, 7 Jan 2004 23:50:59 +0100, "[8700] Brian Mark Madsen"

Det kan de ikke.
--
Snuden