Rehab - hvem vil med?
Fra : Lotte-m

Dato : 13-04-01 16:10

Tiden nærmer sig til den årlige Rehabmesse i Fredericia,
den 15-16-17 maj.

Karsten Jensen og jeg har aftalt at mødes dernede, onsdag
den 16 maj, tidspunktet aftaler vi senere.

Har I andre lyst til at være med? Vi kan f.eks spise frokost
sammen....

--
Lotte

http://www.handiinfo.dk
http://www.lotte-m.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 13-04-01 17:02

On Fri, 13 Apr 2001 17:10:05 +0200, "Lotte-m"
<lotte_m@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>den 16 maj, tidspunktet aftaler vi senere.
>Har I andre lyst til at være med? Vi kan f.eks spise frokost

Ja, det kunne jo være passende om vi fik Astrid og Leonard med på en
frokostaftale i år...... Måske en kommende tradition.
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Leonard

Dato : 13-04-01 17:13

Karsten Jensen <k-j@post6.tele.dk> skrev:

>Ja, det kunne jo være passende om vi fik Astrid og Leonard med på en
>frokostaftale i år...... Måske en kommende tradition.

Bare ikke om onsdagen ... i år.

--
Thomas Leonard Gertz - Næstformand i Paraplegikerkredsen
Brug tilgængelighedsbasen på http://paraplegi.dk/

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 13-04-01 19:31

"Lotte-m" <lotte_m@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den 16 maj, tidspunktet aftaler vi senere.
>
> Har I andre lyst til at være med? Vi kan f.eks spise frokost

Så vidt jeg kan se i vores kalender skal vi ikke noget tirsdag, så vi kigger
sikkert lige forbi Jylland.
Enten i invalidebilen (Ford Windstar) eller min Fiat Cinquecento

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Strid

Dato : 17-04-01 07:47

Jeg kan desværre ikke få fri i år.. jeg har ferie nu så det går nok ikke at
tage fri igen om 3 uger .. desværre det ville jeg ellers gerne.. jeg håber
at i hygger jer på messen kom hjem og fortæl om turen det vil jeg gerne høre
om..

Astrid

Fra : Karsten Jensen

Dato : 17-04-01 08:48

On Tue, 17 Apr 2001 08:47:27 +0200, "Strid" <strid@strid.dk> wrote:

Det var da en skam Astrid. Så må vi jo ses til næste år
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Henrik Larsen

Dato : 29-04-01 22:12

Jeg skal derover den 16 maj, men kan først være i fredericia lidt over 12,
skal afsted lige fra arbejde får fri kl. 11 og toget køre kl. 11:31 fra
odense.

Den ulykkelige

Fra : Robert Refsgaard

Dato : 30-04-01 02:23

"Lotte-m" <lotte_m@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> den 16 maj, tidspunktet aftaler vi senere.
>
> Har I andre lyst til at være med? Vi kan f.eks spise frokost

Hvornår er det frokosttid didborte i Jylland?
Lisbeth er meget opsat på at se, om det jeg fortalte om sidste års messe, nu
også holder stik i år.... øh jeg kan dog ikke se logikken.
Til gengæld siger hun også : Du skal ikke høre, hvad jeg siger, men vide
hvad jeg mener.
Det er det jeg siger : Lo'gik er dattid af la' gå.
Nå men da jeg er påhængsmotor dukker jeg nok også tøffende op.

--
MVH Robert Refsgaard
----

Fra : Lis Rosenberg

Dato : 08-05-01 15:52

Hej Lotte.........
Ang. Rehab........jeg skal derned d. 17/5 ellers kunne det da have været
sjovt at mødes.
Synes det er sjovt at kende en på nyhedsgruppen nu.
Hilsen Lis

Fra : Lotte-m

Dato : 08-05-01 22:03

"Lis Rosenberg" <cfp7513@vip.cybercity.dk> skrev:

> Hej Lotte.........

Hej Lis!

> Ang. Rehab........jeg skal derned d. 17/5 ellers kunne det da have været
> sjovt at mødes.

Ja, det kunne ha' været sjovt!

> Synes det er sjovt at kende en på nyhedsgruppen nu.

Du kender da hele 2 - selv om ham Leonard forsøger at skabe
lidt forvirring, ved at bruge flere navne

Hold dig bare til Lis, hvis du har læst gruppen i et stykke tid, så
ved du allerede, at vi har det hyggeligt herinde......

I øvrigt - Karsten og jeg kommer onsdag, men derudover har
jeg mistet overblikket - er der andre, der dukker op, så vi kan
mødes og spise frokost onsdag?

--
Lotte

http://www.handiinfo.dk
http://www.lotte-m.dk

Fra : Robert Refsgaard

Dato : 08-05-01 22:19

Klokken hvad og hvor?

"Lotte-m" <lotte_m@mail1.stofanet.dk> wrote in message news:9d9mrf$l7n$1@sunsite.dk...

> [...]
> ved du allerede, at vi har det hyggeligt herinde......
>
> I øvrigt - Karsten og jeg kommer onsdag, men derudover har
Ja det går jo ikke - det minder mig det øllen sagde da den blev lukket op ;-o
- er der andre, der dukker op, så vi kan
> [...]

For nu ikke at miste kapselen helt, må jeg hellere lige gentage migselv:
Hvornår er det frokosttid didborte i Jylland?
Lisbeth er meget opsat på at se, om det jeg fortalte om sidste års messe, nu også holder stik i år.... øh jeg kan dog ikke se
logikken.
Til gengæld siger hun også : Du skal ikke høre, hvad jeg siger, du skal vide hvad jeg mener.
Det er det jeg siger : Lo'gik er datid af la' gå.

Fra : Lotte-m

Dato : 09-05-01 10:35

"Robert Refsgaard" <robertr@mail1.stofanet.dk> skrev

> Klokken hvad og hvor?

Sidste år udvekslede vi mobilnumre og ringede sammen på
et aftalt tidspunkt, men vi havde alligevel lidt besvær med at
finde hinanden.

Jeg regner med at køre til Fredericia i god tid, så jeg får lidt
mere tid, end de 3 timer jeg havde sidste år.... til jer der ikke
har været på Rehab før - der er /meget/ at kigge på, mere
end man kan nå på en eftermiddag.

Vi kan feks gøre det sådan, at jeg starter med at finde et godt
mødested og så kan i ringe efterhånden som i dukker op og få
at vide hvor vi skal spise. Jeg vil foreslå vi spiser frokost kl. 13.

I kan få mobilnummeret, hvis i sender en email til mig.

--
Lotte

http://www.handiinfo.dk
http://www.lotte-m.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 08-05-01 23:58

> I øvrigt - Karsten og jeg kommer onsdag, men derudover har
> jeg mistet overblikket - er der andre, der dukker op, så vi kan
> mødes og spise frokost onsdag?

Desværre skal vi en tur omring 'Riget' onsdag, så vi er nødt til at fare
over Fyn allerede tirsdag

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Karsten Jensen

Dato : 09-05-01 08:44

On Tue, 8 May 2001 23:02:52 +0200, "Lotte-m"
<lotte_m@mail1.stofanet.dk> wrote:

>I øvrigt - Karsten og jeg kommer onsdag, men derudover har
>jeg mistet overblikket - er der andre, der dukker op, så vi kan
>mødes og spise frokost onsdag?

Jeg har også mistet overblikket. Lotte, vi må lige ringes ved mandag
eller tirsdag. SKal vist lige have nummeret på din mobilos igen...
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Lotte-m

Dato : 09-05-01 10:36

"Karsten Jensen" <k-j@post6.tele.dk> skrev

> Jeg har også mistet overblikket. Lotte, vi må lige ringes ved mandag
> eller tirsdag.

Ok

> SKal vist lige have nummeret på din mobilos igen...

Nok en god ide, for jeg har fået ny telefon og nr. siden sidst.

--
Lotte

http://www.handiinfo.dk
http://www.lotte-m.dk