Burmeserkillinger
Fra : Linda Seistrup

Dato : 06-01-04 17:30

Nu er vores burmeserkillinger blevet 7 uger, og jeg har lige opdateret
hjemmesiden med nye billeder. Kig ind og nyd dem

Med venlig hilsen
Linda Seistrup
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Linda Seistrup

Dato : 06-01-04 21:28

> [...]
> Nu er vores burmeserkillinger blevet 7 uger, og jeg har lige opdateret
> hjemmesiden med nye billeder. Kig ind og nyd dem

Øhhh glemte lige at gi' linket til hjemmesiden:
http://www.meaculpaburmeser.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-04 21:57

"Linda Seistrup" <lindaseistrupKATTE@BAKKEstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Øhhh glemte lige at gi' linket til hjemmesiden:
> http://www.meaculpaburmeser.dk

Takker, ventede lige på det

Det er nogle dejlige og smukke katte.
Hvis vi engang kan få kat igen, kunne valget meget nemt, falde på en
Burmeser. Deres temperament passer lige til os + de er enormt kønne.
Lige nu har vi dog, en stor ikke kattevenlig hund + den mindre, alt for
kattevenlige hund, så det må vente i nogle år.

Indtil da har vi dog en meget kælen kat fra nabolaget, så den bliver da også
nusset, når vi møder den. Den opholder sig tit i vores garage. Måske er det
kaninerne, den er betaget af...

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 06-01-04 22:03

"Linda Seistrup" <lindaseistrupKATTE@BAKKEstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Øhhh glemte lige at gi' linket til hjemmesiden:
> [...]

Hej Linda
Sikke et herligt kuld, og så har du lige så mange i et kuld, som jeg har i
to kuld
Held og lykke med dem!
Hilsen Vibeke

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 07-01-04 08:54

> Nu er vores burmeserkillinger blevet 7 uger, og jeg har lige opdateret
> hjemmesiden med nye billeder. Kig ind og nyd dem

> [...]

Hej Linda.

Uhhhhh.....hvor er de bare fantastisk dejlige .

Jeg er efterhånden ved at være moden til en familieforøgelse - altså når jeg
får skrabet nok guld sammen! Så der går nok lidt endnu . Men når det
bliver tid, skal det nok være en somali eller en burmeser. Hvis det bliver
burmeser, vil jeg dog aller helst have en chokolade-dreng, og sådan en har
du jo "heldigvis" ikke!

Held og lykke med mislingerne!

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Linda Seistrup

Dato : 07-01-04 09:14

> [...]
> burmeser, vil jeg dog aller helst have en chokolade-dreng, og sådan en har

Nej det har jeg "heldigvis" ikke, meeeen min gode veninde har lige fået
killinger, og der er ikke mindre end 2 choko-drenge -så sig bare til,
når det bliver aktuelt. Jeg forventer iøvrigt også i løbet af foråret at
parre min choko-dreng med min anden tortiepige, og så kommer der
forhåbentlig også chokodrenge.