En kold tud
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 06-01-04 17:24

Har lige mærket på Cheetas snude og den er meget kold, ihvertfald koldere
end Teddys. Hun ser ikke ud til at fejle noget for lige nu spæner de rundt
for at se hvem der vinder det daglige maraton gennem stuen.
Men kan hun fejle noget eller er det meget normalt at de har kolde snuder
engang imellem?

Linda

Fra : Helle Madsen

Dato : 06-01-04 18:59

Hejsa

Har lige følt på mine kattes snuder, den ene har en kold snude og den anden
en varm, og ingen af dem er syge. Så tror absolut ikke der er noget galt,
synes tit det veksler om snuderne er kolde eller varme.

Mvh Helle Madsen

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3ffae12b$0$17636$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 07-01-04 09:05

> [...]
> for at se hvem der vinder det daglige maraton gennem stuen.
> Men kan hun fejle noget eller er det meget normalt at de har kolde snuder

Hej Linda.

Jeg synes det veksler meget, om de har kolde eller varme snuder. Og jeg tror
også, at jeg har fundet en slags sammenhæng - det passer i hvert fald meget
godt hjemme hos os .

Når misserne er "oppe på mærkerne" - d.v.s. leger, fræser, "slås" o.s.v. -
så er deres snuder gerne kolde og fugtige. Ligger de derimod og hygger eller
sover, så er snuderne varme og tørre.

Giver det mening?

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 07-01-04 13:04

In article <btge60$1ud$1@sunsite.dk>, Helle Frederiksen
<hfFJERN@dlgnet.dk> wrote:

> Når misserne er "oppe på mærkerne" - d.v.s. leger, fræser, "slås" o.s.v. -
> så er deres snuder gerne kolde og fugtige. Ligger de derimod og hygger eller
> sover, så er snuderne varme og tørre.

He - til gengæld er det omvendt med ørerne - altså temperaturen
I hvertfald her i huset...