Langhårede katte i Århus og nærmeste omegn
Fra : AM

Dato : 06-01-04 15:53

Hejsa

Nogen der har nogle links til hjemmesider af folk med "langhårede"-katte
tilsalg i Århus og Omegn?

Står ikke og skal bruge en misling lige nu og her, men i fremtiden.
Vil gerne se mig "lidt rundt" blandt de forskellige racer inden jeg
bestemmer mig for en type...

Venlig Hilsen

AM.

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 06-01-04 18:51

"AM" <pingu_82@yahoo.sdsd> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Står ikke og skal bruge en misling lige nu og her, men i fremtiden.
> Vil gerne se mig "lidt rundt" blandt de forskellige racer inden jeg

Prøv evt. www.racekatte.dk. Der er en søgeboks hvor du kan skrive SALG og så
kommer der en lang liste med katte der er til salg. Du kan også her læse om
de forskellige racer o.l

Linda

Fra : Lindes

Dato : 07-01-04 22:14

Hej Alice

Vil bare lige fortælle at der er en rigtig sød perseropdrætter i Viby..
Deres katteri hedder Bonnas, og deres hjemmeside finder du her
http://go.to/bonnas

Mvh Charlotte Linde Sørensen

"