Sletning af værktøjsbar
Fra : kent

Dato : 06-01-04 00:47

Jeg har fået mig en værktøjsbar ved navn "nglbrbrjyly" med knapperne
search-news-mp3.......
Ved ikke hvordan den er kommet, men har mistanke til msn plus,jeg kan
deaktiver den i menuen vis, men den popper op igen når jeg går ind på en ny
side.
Hvordan sletter jeg den for ALTID

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 06-01-04 01:12

kent wrote:
> [...]
> Ved ikke hvordan den er kommet, men har mistanke til msn plus,jeg kan
> deaktiver den i menuen vis, men den popper op igen når jeg går ind på

Du starter med at besøge www.spywarefri.dk. Der findes bla. ad-aware,
spybot og HijackThis som måske kan hjælpe.
Hvilket domæne står der i adresselinien hvis du laver en søgning?

Normalt er det en god ting at fortælle hvilken browser man benytter, men
der er vist ikke andre browsere end IE som er berørt af dit problem. Er
IE opdateret?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : kent

Dato : 06-01-04 01:18

http://srch.lop.com/search/search.cgi?affid=66&src=searchbar2&s=test

> Normalt er det en god ting at fortælle hvilken browser man benytter, men
> der er vist ikke andre browsere end IE som er berørt af dit problem. Er
> IE opdateret?

ja IE, sorry

/kent

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 06-01-04 01:45

kent wrote:

> http://srch.lop.com/search/search.cgi?affid=66&src=searchbar2&s=test

Google er din ven:
http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=lop.com+remove+&btnG=Google-s%C3%B8gning
som du kan se er du ikke den eneste som har haft det problem

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Leo.E

Dato : 06-01-04 08:10

"kent" <egagernon@oncable.dk> wrote in message news:<3ff9f77b$0$27458$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> Ved ikke hvordan den er kommet, men har mistanke til msn plus,jeg kan
> deaktiver den i menuen vis, men den popper op igen når jeg går ind på en ny
Nu ved jeg ikke om de andre forslag har hjulpet, ellers prøv
Cwshredder, nedest på siden: http://www.spywareinfo.com/~merijn/cwschronicles.html
Leo