SHDSL Spørgsmål
Fra : hu_kares

Dato : 05-01-04 21:50

1.: Er sådan en linie 100% synkron, dvs ved max upload, kan man stadig have
max download ?

2.: Kan min nuværende Cisco 806 router bruges til SHDSL ?

HK

Fra : H@nsen

Dato : 06-01-04 02:15

hu_kares wrote:
> 1.: Er sådan en linie 100% synkron, dvs ved max upload, kan man
> stadig have max download ?
>
> 2.: Kan min nuværende Cisco 806 router bruges til SHDSL ?

Er der en speciel grund til at du bliver ved med at poste det samme
indlæg ?

Svar ikke vigtigt så fut ud af .dk

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 06-01-04 09:56

Således skrev "H@nsen" <tele1adslSLET_LIGE_DETTE@OG_DETTEtele2adsl.dk>
i dk.edb.internet.udbydere.xdsl Tue, 6 Jan 2004 02:15:27 +0100:

>Er der en speciel grund til at du bliver ved med at poste det samme
>indlæg ?
>

>Svar ikke vigtigt så fut ud af .dk

Og er der nogle speciel grund til at du bliver ved med at belemre
<news:africa.news> med totalt irrelevante fut's?

Fut til netikette

Knud
--
"The power's of a man's mind are directly proportional to the
quantity of coffee he drank." --- Sir James MacKintosh

Fra : Ivar Madsen

Dato : 06-01-04 18:15

H@nsen skrev i -dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Svar ikke vigtigt så fut ud af .dk

Istædet for at skrive en ikke ekisisterende gruppe, så skulle du heller
skrive poster ,,,

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : H@nsen

Dato : 06-01-04 18:53

Ivar Madsen wrote:
> Istædet for at skrive en ikke ekisisterende gruppe

Hvor får du den ide fra ? den ekisisterer såmænd... men der kommer kun
ligegyldig spam i den (3-4 indlæg pr. uge)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-01-04 19:55

On Tue, 06 Jan 2004 18:52:56 +0100, H@nsen wrote:

> Hvor får du den ide fra ? den ekisisterer såmænd... men der kommer kun
> ligegyldig spam i den (3-4 indlæg pr. uge)

Hvorfor mon? Det kommer jo fra dig!! )

--
Martin Johansen [6000]
http://80.165.164.36/

Fra : Ivar Madsen

Dato : 06-01-04 20:06

> Hvor får du den ide fra ?

Fandt den ikke på news.cybercity.dk

Fra : H@nsen

Dato : 07-01-04 01:00

Ivar Madsen wrote:
> Fandt den ikke på news.cybercity.dk

Det er jo ikke = med at den ikke findes

Og da det er en max tom gruppe altid, tillader jeg mig at futte den vej
når diskussionerne bliver for tunge eller folk for dumme...
( ved godt at jeg ind i mellem så burde futte mig selv, men sådan er
livet nu en gang