FSO informationer?
Fra : Thomas Brejner

Dato : 05-01-04 23:15

Hej...
Jeg mangler en masse god viden om FSO. gerne en hjemmeside med nogle gode
guider og eksempler. Det skal primært handle om at behandle tekst filer
indsætte linier, slette linier, redigere linier.
Håber der er nogle der kan hjælpe mig :)

Mvh Thomas Brejner

Fra : pepss

Dato : 05-01-04 23:43

"Thomas Brejner" skrev
> Jeg mangler en masse god viden om FSO. gerne en hjemmeside med nogle gode
> guider og eksempler. Det skal primært handle om at behandle tekst filer
> indsætte linier, slette linier, redigere linier.

hmm her stå lidt
http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion15.asp
http://www.netcoders.dk/articles.asp?mode=show_article&article_id=46&tech_id=1

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Thomas Brejner

Dato : 06-01-04 16:51

Jamen er det helt umuligt at redigere en linie, Har fx en tekstfil hvor der
er en linie der hedder: USER4.AUTOJOIN=1 og den skal være USER4.AUTOJOIN=0
istedet? kan det ikke lade sig gøre? :)
Mvh Thomas Brejner

Fra : Torben Brandt

Dato : 06-01-04 18:56

Thomas Brejner skrev:
> Jamen er det helt umuligt at redigere en linie, Har fx en tekstfil hvor der
> er en linie der hedder: USER4.AUTOJOIN=1 og den skal være USER4.AUTOJOIN=0
> istedet? kan det ikke lade sig gøre? :)

Man kan som udgangspunkt kun erstatte /hele/ indholdet af en fil eller
tilføje til bunden af filen.
Hvis man vil rette i en fil, skal man først læse hele filen ind (evt en
linie af gangen) og så rette det, der skal rettes. Herefter erstattes
det gamle indhold med det nye indhold.
Spørg hvis du vil have et eksempel...

PS Du må gerne tage et kig på:
<URL:http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>