Vinteråbne campingpladser i VestSverige
Fra : Dan Andersen

Dato : 05-01-04 22:39

Hvor findes en oversigt over åbne vintercampingpladser lang E6 : Göteborg -
Norkse grænse?
www.camping.se har desværre ikke. Er der andre?
D skal blot være for en enkelt overnatning på vej til Norge på vinterferie.

--
Med venlig hilsen - Dan Andersen
www.dbamott.dk

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 05-01-04 23:27

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> www.camping.se har desværre ikke. Er der andre?
> D skal blot være for en enkelt overnatning på vej til Norge på

Hej Dan
Vi har nu et par gange kørt (solo) til Idre Fjäll og kort før Mora passerer
vi hver gang "Red Wings MC"-klub. Og hvad kommer det så dig ved, spør du vel
Jo - det er faktisk en MC-klub, som også driver camping-plads i
forbindelse med deres klub-hus.
Afstanden er vel nogenlunde OK - men jeg kan altså ikke love dig at de har
vinteråbent. Men muligvis vil de lade jer få vand og strøm for natten -
MC-folk kan altså være meget mere omgængelige end pressen lader ane
Jeg mener de har en hjemmeside - prøv Google og se, om ikke den dukker op nu
du har et navn at søge efter.
God tur - men husk lige at gemme lidt sne til os der ikke kan tage afsted de
første par uger....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh
Jesper
GS500E når vejret spiller
Volvo når det spilder

Fra : trille

Dato : 05-01-04 23:37

Hej

Prøv at se på denne side, der kan du nok finde et sted du kan være.
http://www.vastsverige.com/vt_templates/Page.aspx?id=2333

Godt tur.

Trille

Fra : Søren

Dato : 05-01-04 23:49

> [...]
> www.camping.se har desværre ikke. Er der andre?
> D skal blot være for en enkelt overnatning på vej til Norge på

Jeg er bare nysgerrig må man ikke overnatte på rastepladser i Sverige
undervejs ?

Fra : Per H

Dato : 06-01-04 06:44

On Mon, 5 Jan 2004 23:48:44 +0100, "Søren" <nospam_svu@ccieurope.com>
skrev:

>eg er bare nysgerrig må man ikke overnatte på rastepladser i Sverige
>undervejs ?

jeg mener ik at du må på rastepladser i sverige, eller norge, men er
ikke helt sikker.
Vh Per

icq 8212837

Fra : Dan Andersen

Dato : 06-01-04 13:51

Jo.. da.. men specielt iår har der været mane overfald på rastende campister
specielt på vejen Malmø - Oslo - derfor ønsker vi en noget sikrere
overnatning.

De sidste mange år har vi overnattet på rastepladserne, .. men..
Mvh, Dan

Fra : Per H

Dato : 06-01-04 18:23

On Tue, 6 Jan 2004 13:51:01 +0100, "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk>
skrev:

>Jo.. da.. men specielt iår har der været mane overfald på rastende campister
>specielt på vejen Malmø - Oslo - derfor ønsker vi en noget sikrere
>overnatning.

Der har stået på en af de norske campingsider at man ikke må sætte CV
på rastepladser. men gerne på skovstier, og en vis afstand fra
beboelse.

Skal du på udstilling i Bella?

Har du ik fået min mail omkring jul?

Vh Per

icq 8212837

Fra : Per H

Dato : 06-01-04 18:35

skrev:

>Jo.. da.. men specielt iår har der været mane overfald på rastende campister

http://www.campingferie.dk/h2_rejseinspiration/Norge/allemandsretten.asp

se 2:

Vh Per

icq 8212837