starts side der forsvinder
Fra : Kafoka

Dato : 05-01-04 19:50

Hej Alle

Jeg har en ven der har det problem at han når han selv sætter starts siden
så når han genstarter pc'erne så det den gået tilbage til den før.

Skal vi ned i regedit?

Hilsen

Sten

Fra : Peter Brodersen

Dato : 05-01-04 20:17

On Mon, 5 Jan 2004 19:50:03 +0100, "Kafoka" <kafoka@jubiimail.dk>
wrote:

>Jeg har en ven der har det problem at han når han selv sætter starts siden
>så når han genstarter pc'erne så det den gået tilbage til den før.

Hvilken startside er der tale om?

Man kunne godt forestille sig, at din ven har haft lyst til at
installere et program, der selv sætter startsiden.

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: ikke (og ikke ik)

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 05-01-04 21:13

Kafoka wrote:
> [...]
>
> Jeg har en ven der har det problem at han når han selv sætter starts
> siden så når han genstarter pc'erne så det den gået tilbage til den

Måske. Hvilken browser, og er det browserens standardside eller en
anden?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Kafoka

Dato : 05-01-04 23:30

Lige et hurtigt svar.

Der er tale om ie6, og jeg mener at det er en søgeside der er kommet efter
at han har surfet rundt på nettet, altså ikke standart siden. Jeg skal nok
få den rigtige adresse hvis det kan hjælpe.

hilsen
Sten

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 05-01-04 23:46

Kafoka wrote:
> [...]
> efter at han har surfet rundt på nettet, altså ikke standart siden.
> Jeg skal nok få den rigtige adresse hvis det kan hjælpe.

Det vil betyde "alt" for at løse problemet. Ofte kan løsningen findes på
google ved at søge på remove <navn på søgesiden>. En mulighed er at
benytte Ad-aware og/eller Spybot Search&destroy. Desuden kan IE-Spuad
anbefales (blokere de slemme sider, kun IE). Sidste mulighed er
HijackThis. Alle programmer kan findes på
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-01-04 23:45

Kafoka" <kafoka@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at han har surfet rundt på nettet, altså ikke standart siden. Jeg skal nok
> få den rigtige adresse hvis det kan hjælpe.

Prøv at kigge lidt tilbage i gruppen ca omkring d. 19.12.2003 og før, der er
der nogle spørgsmål og svar om emnet

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk