Daggamle kyllinger - igen
Fra : Nina

Dato : 20-04-01 11:55

Hej alle
Jeg skal hente daggamle kyllinger tirsdag (måske torsdag) i næste uge hos
Tybjerg kontrolhønseri.
Hvis der er nogle der gerne vil købe, men ikke selv kan hente dem i
Herlufmagle, kan i bestille gennem mig og hente dem hos mig i Dragør den
samme aften. Det er naturligvis kun hvis de har nok.
Man kan godt købe i andre mængder end der står på deres hjemmeside
http://www.tybjerg.com/

Taget sidste debat om daggamle kyllinger i betragtning, vil jeg lige nævne
at de selvfølgelig ikke er levende ......... find eventuelt tidligere tråd
med overskriften "daggamle kyllinger".

Drop mig en mail på mail@tendertribes.dk hvis jeg skal købe nogle med til
dig.

Hilsen Nina

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 20-04-01 20:49

Ok bor i østjylland...... så mon der er nogle her, som kunne tilbyde det
samme? Vi kunne evt. være nogle stykker, som slog os sammen?

Joan

Fra : Nina

Dato : 21-04-01 00:36

Bare info: Det bliver torsdag (altså d. 26)
--
Hilsen Nina
DK. Tender Tribes

Fra : trine

Dato : 21-04-01 09:35

Hej Nina

Jeg bor på Amager, så jeg ville meget gerne prøve det til mine to labaner

Men hvor lidt er det mindste jeg kan aftage?? de har jo ikke fået det
før...(selv om jeg er nu ret sikker på at de vil elske det

Miau
Emil, Luna og Trine

Fra : trine

Dato : 21-04-01 09:41

Hej igen

Jeg har lige været inde på deres hjemmeside...en kasse indeholder 350 stk??
er det ikke mange?? hvor meget skal de have af gangen???

Man skulle tro at de to bæster vidste hvad der var i vente Luna er lige
nu i gang med at "kæle" med skærmen, mens Emil trmper rundt på tastaturet
så hvis der er stavefejl, så ved i hvorfor ....

/Trine

Fra : Nina

Dato : 21-04-01 10:21

Bare skriv hvor mange du vil ha', så taler jeg med dem mandag om mængden.
Min fryser kan ikke rumme den nette sum af 350 kyllinger... selvom det er
jeg sikker på at missemaverne godt kan

--
Hilsen Nina
DK. Tender Tribes

Fra : trine

Dato : 21-04-01 11:14

øøøhh 100 stk....??? hvor meget skal de have af gangen???

Fra : Nina

Dato : 21-04-01 13:05

De skal have en kylling af gangen. Nogle giver en om dagen, det tror jeg nu
ikke det bliver til her, jeg tror at der vil gå 3-4 stykker om ugen pr kat.
Du kan da bare prøve med nogle få stykker, det er måske bare lidt langt for
dig at tage til Dragør for bare at hente nogle få.

Jeg har endnu ikke hørt om nogle der er "brændt" inde med kyllingerne, de
bliver altid afsat Men du skal jo huske at du skal have plads til at
fryse dem ned... og et sted hvor misserne kan spise dem (udenfor eller et
sted hvor gulvet kan rengøres bagefter)
Jeg regner med at købe 100-150 stykker til rovdyrene herhjemme, de vil så
holde 6-9 uger.