Tastatur med aftageligt numerisk del
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 05-01-04 19:32

Hej der!

Fås der et tastatur hvor det numeriske tastatur og også gerne piltaster
og "Home", "End" osv sidder på en del for sig?
Hvis jeg skal sidde behageligt med musen og samtidigt have tastaturet
placeret fornuftigt skal musen nemlig befinde sig lige midt i det
numeriske tastatur.

--

/Jesper

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 05-01-04 19:59

Jesper Rasmussen wrote:
> [...]
> Hvis jeg skal sidde behageligt med musen og samtidigt have tastaturet
> placeret fornuftigt skal musen nemlig befinde sig lige midt i det

Har du råd til Logitech diNovo? knap 2.000,-

Linket knækker sikkert:
http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=486&CONTENTID=7321&ad=lgpr7905_emea_dinovo_502003&countryid=4&languageid=15

Har set små kompakte tastature, men kan selvf. ikke lige finde et link
men hvis du finder et, kan du kigge på Zippy Slim Keypad TK-525.
--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 05-01-04 20:04

On Mon, 5 Jan 2004 19:59:07 +0100, Soeren Nielsen wrote:

> Har du råd til Logitech diNovo? knap 2.000,-

Ja selvfølgelig

Ej pjat - synes 2000,- er mange penge for et tastatur og jeg er
egentligt heller ikke interesseret i et trådløst. Men bortset fra det
ser det vældigt fancy't ud.

> Linket knækker sikkert:

næh - det virker fint nok.

> Har set små kompakte tastature, men kan selvf. ikke lige finde et link
> men hvis du finder et, kan du kigge på Zippy Slim Keypad TK-525.

Det vil jeg lige prøve at google lidt efter - takker!

--

/Jesper