Proaccess -> atm-netkort -> linux 2.2.18
Fra : Leif Neland

Dato : 20-04-01 11:58

På grund af en fejlbestilling har tdc pillet isdn-linien ned, da der blev
opretttet proaccess.

Men der var ingen router med i bestillingen.

Så jeg har hurtigst muligt brug for at kunne koble ATM-linien direkte til
linux-firewall-proxy maskinen.

Det må kunne lade sig gøre. Hvor finder jeg en how-to?

Leif

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-04-01 12:51

"Leif Neland" <leif@neland.dk> wrote in message
> [...]
> linux-firewall-proxy maskinen.
>
> Det må kunne lade sig gøre. Hvor finder jeg en how-to?

Jeg regner med at du i subject henviser til ATM netkort Speedstream 3110 som
man kan købe af TDC?! Dette kan ikke bruges på en Pro@ccess linje.

Dermed er du nødt til at have fat i en router.

--
Bjarke Andersen

Fra : Leif Neland

Dato : 20-04-01 16:30

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> [...]
> man kan købe af TDC?! Dette kan ikke bruges på en Pro@ccess linje.
>
> Dermed er du nødt til at have fat i en router.

HJÆLP! Hvor får jeg en sådan, når TDC siger de har en leveringstid på 4
uger?

Leif

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 20-04-01 17:12

> [...]
> til

> som

> HJÆLP! Hvor får jeg en sådan, når TDC siger de har en leveringstid på 4

Der er vel ikke meget at gøre udover at vente de 4 uger medmindrer du vil
betale 5k+moms for din egen...

/Dennis

Fra : Leif Neland

Dato : 20-04-01 18:50

Fra : Leif Neland

Dato : 21-04-01 00:42

"Dennis Pedersen" <mig@NOSPAMjyde.dk> skrev i en meddelelse

> "Leif Neland" <leif@neland.dk> wrote in message

> Der er vel ikke meget at gøre udover at vente de 4 uger medmindrer du vil
> betale 5k+moms for din egen...

Valg mellem firmaet undværer e-mail i 4 uger og at købe en router? Tjae...

Leif

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-04-01 07:57

> Valg mellem firmaet undværer e-mail i 4 uger og at købe en router? Tjae...

Og med egen router kan du jo ændre i konfigurationen helt som du lyster.

--
Bjarke Andersen