Halsbånd
Fra : Martin Sanders

Dato : 05-01-04 18:20

Min groenendael Aja ( se hende evt på www.hoensegaard.dk ) taber pelsen
under hendes halsbånd. Hun har et tradiotonelt læderhalsbånd ca 15 mm. bredt
og det sidder rimeligt løst. Er der nogen her der har erfaringer med hvordan
man undgår dette. Jeg gætter selv på at der skal en anden type halsbånd til?
Er det mon rigtigt og hvilken model er bedst? Findes der en Online-butik med
noget der kan bruges?
Mange vov-elige hilsener

Martin

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 05-01-04 21:46

http://www.hundenshus.dk/

Til mine Aussier har jeg lavet et halsbånd, som ligner dem hun sælger her,
jeg har både et i beavernylon og et i Fleece, de slider ikke på pelsen, og
så kan man komme dem i vaskemaskinen når de bliver for beskidte.
/Carina
www.aussies.dk